Vaje za hujšanje v 4 minutah

Ste spoznali, da je sedaj res skrajni čas, da tudi sami storite nekaj dobrega zase? Da začnete s hujšanjem? Pri tem se gotovo še predobro zavedate, da boste morali poskrbeti tudi za telesno aktivnost. Vse lepo in prav, a kaj, ko vas pri tem ovira dejstvo, da čez dan nikakor ne najdete dovolj časa za vaje za hujšanje. Mi imamo pravo rešitev za vas! Predstavljamo vam 4 minutni trening za hujšanje, pri katerem boste z lastno težo pokurili odvečne kalorije in maščobo.
Vaje za hujšanje, ki vam jih bomo predstavili v nadaljevanju članka, vam bodo vzele le pičle 4 minute na dan. Prepričani smo, da si toliko časa lahko vzame prav vsak človek, ki si želi uspešno shujšati. Pri vajah ne boste potrebovali nobenih rekvizitov, le nekaj prostora in svoje telo. Omenjene vaje za hujšanje lahko izvajate kadarkoli in kjerkoli, in to je naravnost odlična novica!

Vaje za hujšanje so sestavljene iz 4 vaj

Vaje za hujšanje se izvaja po 20 sekund, nato pa 10 sekund počivate. Lahko pa jih izvajate tudi celo minuto brez počitka, odločitev je samo vaša.
Prva vaja: Izpadni korak s poskokom
Naredimo izpadni korak, zraven pa še poskočimo in v zraku zamenjamo nogi. Poskrbimo, da je trup raven in napet. Vajo izvajamo 20 sekund.
Druga vaja: Spiderman skleca
Izvedemo ozko skleco, pri tem pazimo, da je trup raven. Med spuščanjem stisnemo lopatice ter se z nogo približamo komolcu. Noge h komolcem približujemo izmenično. Vajo izvajamo 20 sekund. Lažja oblika te vaje za hujšanje je tista, pri kateri sklece izvajamo na kolenih.
Tretja vaja: Počep s skokom
Poskrbimo za raven trup in napravimo nizek počep. Ko se dvigamo v stoječi položaj, rahlo poskočimo. Vajo izvajamo 20 sekund.
Četrta vaja: Jumping Jack skleca
Ta vaja kombinira skleco in vajo Jumping Jack. Najprej svoje telo namestimo v položaj za skleco in pazimo, da je trup poravnan. Ko se začnemo spuščati navzdol, z nogami skočimo narazen, ko pa se dvigujemo, z nogami skočimo skupaj. Vajo ponavljajmo 20 sekund.
Te vaje za hujšanje izvajajte 4-krat na teden in prepričani smo, da uspeh nikakor ne bo izostal. Vadili boste le pičlih 16 minut na teden, kar pomeni, da vse poteka zelo učinkovito in hitro. Poleg tega, da boste opravljali opisane vaje za hujšanje, poskrbite tudi za ustrezen zdrav način življenja, kamor seveda sodi še pravilno prehranjevanje in pitje zadostne količine tekočine. Ne odlašajte, začnite že danes! Zelo učinkovita je tudi vibracijska vadba. Več o temu načinu vadbe si preberite na stranek Linea Snelle.

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>