Wellness Kranj ima za vas vedno na stežaj odprta vrata

Današnji način življenja nam prinaša tudi veliko mero stresa. Tega pa lahko omilimo ali pa se ga povsem znebimo na najrazličnejše možne načine. Ena od rešitev je tudi ustrezno zdravo prehranjevanje in ukvarjanje s številnimi športnimi aktivnostmi. Tudi na trgu lahko najdemo odlične in tudi poceni storitve, ki nas navajajo k temu. Wellness center Kranj je odličen naslov, kjer lahko izvajamo številne storitve, in sicer skupaj z izkušeno ekipo strokovnjakov, ki pri svojem delu uporabljajo le najboljše naprave in izdelke.

Predstavitev podjetja na spletni strani

Wellness Kranj ima svoje mesto tudi na spletu, kjer nam predstavlja prav vse storitve, ki se izvajajo tam. Za nas ima na stežaj odprta vrata prav vse dni in ure v tednu. Preko spleta se lahko naročimo na storitve. Te pa si lahko podrobneje ogledamo tudi v obliki video predstavitev. Pomembno pa je poudariti tudi to, da so prav vse storitve vrhunske in tudi zelo ugodne za nas.

Masaže kot osrednja storitev

Wellness Kranj med svojimi raznovrstnimi storitvami ponuja tudi številne masaže, ki jih opravljajo le izkušeni strokovnjaki, ki so tudi polni znanja. Na razpolago imate različne vrste masaž, med katerimi je izjemno priljubljena tudi tajska masaža z zelišči. Zanjo se odloča kar velika skupina ljudi, predvsem pa tisti, ki imajo zelo stresno življenje. S pomočjo te masaže se lahko celo popolnoma otresejo stresa. Ker imajo s podjetjem zelo dobre izkušnje, z njim sodelujejo kot stalne stranke, zato imajo tudi prav poseben popust. Tudi mi lahko postanemo njihove stranke in se lahko že danes preko spleta naročimo na prvo storitev, ki je za nas najbolj mikavna in tudi dobrodošla.

Naj vam samoplačniški ultrazvok srca naredi Ultralab

Se ne počutite najbolje, imate težave s srcem, ki so se pojavile zdaj ali pa so že prirojene, pa morate srce spremljati ves čas, kar je najbolje kar z ultrazvokom? V kolikor imate že redne preglede, potem ste na ultrazvok srca prav gotovo naročeni kar redno, v kolikor pa bi želeli prvič ali pa po dolgem času opraviti ultrazvok srca, pa se je prav gotovo še najbolje odločiti za ultrazvok srca pri podjetju Ultralab, saj si lahko na ta način zagotovite, da boste prišli na vrsto takoj, obravnavali vas bodo res strokovno, si vzeli čas za vas in vam na koncu vse izvide tudi prevedli v vam jasen jezik. Pri tem pa brez skrbi, lahko boste šli s temi izvidi kamor boste želeli naprej, le da boste do izvidov in diagnoze prišli bistveno hitreje. Nič ni hujšega kot to, da čakate na ultrazvok srca nekaj mesecev, potem pa še kak mesec na izvid, s katerim greste lahko šele do vašega zdravnika in do nadaljnjih preiskav.

 

Ultralab poskrbi za to, da vam bo ultrazvok srca res omogočil čim krajše okrevanje

Naj vam samoplačniški ultrazvok srca naredi Ultralab

ultralab izvaja samoplačniški ultrazvok srca

Kot že rečeno, je vsekakor izjemno pomembno to, da čim prej pridete do pregleda in vsekakor tudi do izvidov.  Le tako boste lahko na koncu prišli tudi do zdravljenja, saj le hitro zdravljenje prepreči kakšne morebitne zaplete pri zdravljenju. Zakaj je torej omenjeno podjetje še najboljša izbira, saj imamo kar nekaj ponudnikov? Si želite, da je ultrazvok srca opravljen z najboljšimi možnimi aparaturami, ki so zdaj na voljo in ki so boljše zato, ker omogočajo bistveno bolj čisto sliko, veliko lažje zdravnik točno ugotovi, kaj se z vami dogaja in tako so rezultati veliko bolj zanesljivi. Ni to tisto, kar je izjemno velika prednost? Hkrati pa pri tem podjetju ultrazvok srca niti ni prav zelo drag, morda boste kje našli ponudnika, ki je cenejši za kakšnih deset ali pa še manj evrov, vendar pa če bo kvaliteta preiskave slabša, je na koncu ta pregled prav gotovo dražji. Se strinjate?

 

Izračun indeksa telesne mase, dobra osnova za oceno idealne postave

Izračun indeksa telesne mase je dobra osnova za oceno idealne postave. Ob tem izračun indeksa telesne mase upoštevati vse pomembne spremenljivke.

Natančen izračun upošteva višino, težo, spol in starost

Lepa postava je na drugi strani lahko oblikovana preko intenzivnega in ukvarjanja z temu cilju primernim športom ali rekreacijo. Odločimo pa se lahko tudi za razne kombinacije športov ali rekreacij, ki se izmenjujejo glede na možnosti. Plavanje je na splošno dobra izbira, vendar imamo pozimi včasih težji dostop do bazenov. Več možnosti obstaja v večjih mestih, športnih centrih, zdravilišči ali na drugih podobnih mestih. Drugod je možnosti manj. Izmenjava različnih športov oziroma aktivnosti je primerno tudi zaradi boljše regeneracije. Seveda je potrebno pravilno odmeriti aktivnost in intenzivnost, ter določiti prioritete. Sam izračun indeksa telesne mase je pri zelo aktivnih osebah praktično nesmisel, saj se idealna teža glede na višino samodejno uravnava aktivnosti primerno. Bolj pomemben je izračun indeksa telesne mase za osebe, ki se odločajo spremeniti življenjski slog in poskrbeti zase in svoje zdravje. V določenem zaporedju ponovljen izračun indeksa telesne mase takšne osebe tudi motivira, saj se v razmeroma kratkem času lahko ob pravilnih pristopih in aktivnostih hitro pokažejo rezultati. Za izračun indeksa telesne mase imamo na voljo več možnosti, priljubljeni so razni spletni kalkulatorji. Pomembno je predvsem, da so opremljeni s čim več spremenljivkami. Osnovni izračun indeksa telesne mase temelji na telesni teži in višini, telesno maso v kilogramih delimo z kvadratom višine izražene v metrih. Vendar je lahko osnovni izračun indeksa telesne mase napačen oziroma odstopa, saj ne upošteva spola in starosti. Vrednosti za ženski spol so nekoliko nižje, s starostjo se obratno vrednosti zvišujejo. Normalna teža za ženske je tako med devetnajst in štiriindvajset, za moške pa md dvajset in petindvajset. Navedena normalna teža velja za ženske med osemnajstimi in štiriindvajsetimi leti, nad petinšestdesetimi leti pa izračun indeksa telesne mase pokaže normalno težo med štiriindvajset in devetindvajset.

Socialna anksioznost, pogosta duševna motnja

Socialna anksioznost je pogosta duševna motnja. V praksi se socialna anksioznost kaže kot neprestano občutenje strahu v intersocialnih akcijah. Najpogosteje se zgodi, ko so prizadeti izpostavljeni neznanim ljudem in njihovem ocenjevanju.

Anksioznost je stanje napetosti

Izogibanje stika z drugimi brez pravega razloga

Socialna anksioznost vključuje številne socialne strahove. Socialni strahovi se lahko razdelijo v dve skupini. Prva skupina socialnih strahov zajema strahove pred socialnimi interakcijami. Pri drugi skupini, pa se socialna anksioznost kaže kot strah pred javnim nastopanjem. Obe vrsti socialnih strahov vodijo do izogibanja situaciji, v kateri se pojavljajo. Raziskave kažejo, da se najpogostejša socialna anksioznost kaže kot strah pred javnim govorjenjem. Strah pred javnim govorjenjem se kaže na različne načine, z nekaterimi prijemi pa ga je moč omejiti ali celo zatreti. Nezavedni strah pred javnim govorjenjem se kaže kot umikanje pred občinstvom. Nastopajoči ne zavedajoč se postopoma izginja izpred občinstva. Ne gre za dobesedno izginjanje, ampak nekaj korakov stran od izhodiščnega položaja. Pomoč v takem primeru je, da najde nastopajoči trdno fizično oporo. Ta bo preprečevala, da se bo pred občinstvom umaknil za nekaj korakov nazaj. Strah pred nastopom se v veliki meri pojavlja tudi pri otrocih, vendar ne pri vseh. Drugi otroci so obratno zelo radi v središču pozornosti, nastopanje pred vrstniki ali javnostjo nasploh jim ne povzroča posebnih preglavic. Najbolj zanimivi so primeri, ko imajo bratje in sestre prisoten bodisi strah pred nastopanjem ali obratno nimajo nobenega strahu pred nastopanjem. V veliko primerih se socialna anksioznost pojavlja v družinah. Pojav socialne anksioznosti, depresije ali druge duševne bolezni pri starših pomni večje tveganje za razvoj socialne anksioznosti pri otrocih. Lahko se pojavi tudi kot posledica odraščanja v točno določenem okolju. Raziskave kažejo, da se socialno anksiozni posameznik bojijo vzpostaviti očesni stik. Hkrati pa namenjajo veliko pozornost predelu oči na obrazih drugih ljudi. Druga strokovna raziskava je pokazala, da se socialna anksioznost kaže tudi kot strah pred posmehom. Kako si pomagato zoper anksioznost si lahko preberete na spletnih straneh Vzajemne

Index telesne teže je razmerje med telesno višino in težo

Index telesne teže je telesna teža in višina v različnih razmerjih. Praktično je toliko različnih razmerji med telesno težo in višino, kolikor je ljudi oziroma število merjenj. Kriteriji so dodatno različni, razlikujejo se glede na starost, spol in druge dejavnike. Najbolj zaželen je index telesne teže, ki kaže na naravno telesno težo. Naravna teža človeka je naravno razmerje med telesno težo in višino.

Z izračunom indeksa telesne mase do idealne teže

Idealna teža z več ali manj napora

Idealna teža telesa je pri vsakem človeku različno razumljena, opazen je trend vedno večjega pomena optimalne telesne teže glede na višino. Optimalni index telesne teže je temu primerno značilnost vedno večjega števila populacije. Ljudje se več gibajo, več je pozornosti na prehrano, počitek ter razne druge dejavnike. Doseči index telesne teže v prvi vrsti pomeni zavedati se svojega stanja ter svojih možnosti. Zavedati se svojega stanja v prvi pomeni izmeriti index telesne teže, kar storimo s tehtanjem in merjenjem telesne višine. Pridobljeni podatek kaže na optimalno telesno težo, rahla odstopanja v eno ali drugo smer ter v skrajnostih podhranjenost ali debelost. Najbolj optimalen index telesne teže nam prinese spremenjena prehrana, gibanje, več počitka ter razne druge razmeroma enostavne in dostopne aktivnosti. Prehrana je zagotovo ključna komponenta, saj smo z njo vplivali na določeno stanje. Pri debelosti jo je preveč ali je nekakovostna, podhranjenost obratno pomeni pomanjkanje hrane ali motnje v prehranjevanju. Spremembe najpogosteje ni modro uvajati s prevelikimi, ampak majhnimi koraki. Človeško telo se na določeno stanje privadi, kar lahko pomeni spremembe pri funkcijah in razne druge spremembe. Z majhnimi koraki bomo dali telesu in organizmu čas, da funkcije postopno in brez prevelikega stresa prilagodi novim razmeram primerno. Del sprememb je lahko uvedemo tudi po principu večjih korakov, tak primer je večje število obrokov z optimalno odmerjeno količino in kakovostjo. Telesna aktivnost prav tako vpliva na optimalen index telesne teže, pomemba je rednost, vztrajanje ter intenzivnost. Več o analizi idelanega indeksa telesne teže, si preberite na blogu Linea Snelle.

Kompresijske nogavice so namenski kos oblačila

Kompresijske nogavice so namenski kos oblačila. Zasnova kompresijske nogavice poskrbi za zunanji pritisk, s tem zoži veno ter posledično omogoča venskim zaklopkam ponovno opravljanje funkcije ter preprečuje zastoj pretoka krvi v času mirovanja.

Kompresijske nogavice imajo namesnko uporabo

Klasična zaščita stopal s terapevtskim učinkom

V ostalih lastnostih se kompresijske nogavice ne razlikujejo od klasičnih nogavic. Klasične nogavice so domena predvsem zahodne kulture, predvsem v hladnejših obdobjih ter na hladnejših območjih. Kdaj natančno jih je človek izumil ni znano, zagotovo pa sodijo med zgodnejše človeške izume. K izumu je zagotovo prispeval mraz, učinek mrzlih stopal je tudi vsem znan. Do današnjih dni so se nogavice razvile v široko ponudbo zelo različnih izvedb. Med posebne izvedbe sodijo tudi kompresijske nogavice, obstaja pa še cela vrsta drugih posebnih izvedb. Izbira nogavic tudi veliko pove o kupcu, njegovi skrbi za lastno zdravje in dobro počutje. Vsem nogavicam je na prvem mestu je skupna zaščita stopal pred umazanijo, mrazom, grobimi materiali ter drugimi negativnimi vplivi iz okolja. podobno skupno imajo kompresijske nogavice estetsko funkcijo. Barva nogavic ter druge estetske lastnosti je mogoče v veliki meri izbirati kot pri klasičnih nogavicah. Zato kompresijske nogavice v ničemer ne odstopajo v estetski vrednosti od klasičnih nogavic. Prav tako jih je mogoče izbirati v estetskih lastnostih kompresijske nogavice ter prilagoditi z ostalo izbrano ali obstoječo garderobo. Pravila so znana, potrebno jih je zgolj upoštevati. Dodana vrednost kompresijskih nogavic je v terapevtskem učinku, zato pogosta uporaba ni nobena posebnost. Prej bi lahko rekli, da gre za večjo osveščenost uporabnikov. Problemi z žilami se pojavijo iz različnih razlogov, njihovo odpravljanje je dolgotrajno. Kompresijske nogavice rešijo estetsko težavo, mogoče pa jih je uporabljati tudi v preventivne namene. Vzroki so lahko nezdrave življenjske navade, genska nagnjenost, zmanjšanje fizične aktivnosti ter različni drugi vzroki. Večje obremenitve stopal so pogoste pri nekaterih pri nekaterih poklicih, kompresijske nogavice v takih primerih delujejo blagodejno preko terapevtskega učinka. Več o kompresijskih nogavicah si preberite na spletni strani: https://www.tomassport2.si/

Ogljikovi hidrati zagotavljajo energijo telesu

  • Ogljikovi hidrati človeku predstavljajo pomemben vir energije.
  • V človeškem telesu ogljikovi hidrati sodelujejo tudi pri tvorbi glikogena v mišicah ter predstavljajo osnovno hranilo za živčni sistem.
  • Vnašamo jih z raznovrstno prehrano, ki je nujno potrebna za optimalno delovanje človeškega telesa in zdravje na sploh.

Enostavni sladkorji, škrob in drugi sestavljeni ogljikovi hidrati

Dnevno zaužita količina hrane je odvisna od več dejavnikov, ogljikovi hidrati naj bi prispevali polovico. Problem lahko predstavlja dejstvo, da človeško telo nima mehanizmov za dolgotrajnejšo hrambo ogljikovih hidratov. Z hrano vneseni presežni ogljikovi hidrati se kopičijo v telesu v obliki maščobe. Zato je potrebno skrbeti za ravnotežje med dejavniki zdravega načina življenja. Potrebno se je predvsem ozreti na potrebe po energiji ter temu primerno prilagajati jedilnik. Potrebe po energiji so zelo različne, pogosto tudi spremenljive.

Različne potrebe imajo fizično obremenjeni ljudje v primerjavi z predvsem umsko obremenjenimi. Prav tako se lahko večja fizična in umska obremenitev preko dneva izmenjujeta. Pri izbiri hrane je potrebno biti izbirčen in dosleden. Kar pomeni, da se ne zadovoljimo z hitrimi in nepreverjenimi alternativami. Ogljikovi hidrati se nahajajo v sladkorjih, vlakninah in škrobu v zelo različnih oblikah. Sladkor ni zgolj v obliki sladila za kavo ali čaj, nahaja se tudi v pecivu, sadju, marmeladah, bombonih, medu in drugih živilih. Škrob se nahaja v kruhu, krompirju, testeninah, stročnicah, žitih in drugih oblikah.

ogljikovi hidrati se v prehrani pojavljajo v različnih oblikah

Ogljikovi hidrati se nahajajo v sladkorjih, vlakninah in škrobu v zelo različnih oblikah

Vlaknine se nahajajo v zelenjavi, otrobih, sadju, črnem kruhu ter drugih živilih. Z vlakninami bogata zelenjava so solata, ohrovt, zelje, repa, stročnice in druga zelenjava. Dnevno zaužita količina enostavnih sladkorjev naj na bi presegala desetine dnevnega energijskega vnosa.

Ogljikovi hidrati naj ne bi presegali štiristo do petsto gramov v dnevni prehrani, saj se z viški poveča tvorba nasičenih maščobnih kislin. Ogljikovi hidrati večjih količinah so priporočljive predvsem za mlade odrasle osebe, ostalim z okoli štiristo grami dnevno zadovoljijo energijske in druge potrebe telesa.

Več o hranilih v obliki ogljikovih hidratov v zapisu Flexshop.

Probiotiki, živi nepatogeni mikroorganizmi

Probiotiki so živi nepatogeni mikroorganizmi. Pri ljudeh lahko probiotiki lahko ugodno vplivajo na zdravje. Človeško telo ima preko tisoč mikroorganizmov, največ bakterij se nahaja v debelem črevesu. Črevesne bakterije imajo nalogo, da absorbirajo hranljive snovi, dokončno prebavijo hran, preprečujejo naselitev ter razraščanje patogenih mikroorganizmov, imajo pomembno vlogo pri sintezi nekaterih vitaminov, pri stimulaciji imunskega sistema, pri zmanjševanju alergičnih reakcij ter vzpostavljanje obrambnih sposobnosti organizma. Probiotiki imajo koristne bakterije, ki prinašajo ugoden učinek na zdravje človeka ter tudi živali. Koristne bakterije v telesu gostitelja uravnavajo črevesno mikrofloro. Probiotiki so razmeroma novo odkritje, njihov koncept je na začetku dvajsetega stoletja ruski znanstvenik Elie Metchnikoff. Nobelov nagrajenec je dolgo življenjsko dobo bolgarskih kmetov pripisoval uživanju napitka, ki so ga dobili s fermentiranjem mleka. V teh napitki so prisotne bakterije, ki pozitivno delujejo na mikrofloro v črevesju.

Probiotiki lahko ugodno vplivajo na zdravje.

Probiotike uživamo z funkcionalno hrano

Funkcionalna hrana je fermentirano mleko, kefir, jogurt, nekateri siri. Obstajajo tudi farmacevtske oblike, ki vsebujejo probiotične kulture. V tem primeru so probiotiki v obliki praškov, tablet, kapsul. Na trgu se danes ponujajo številni probiotiki, ki jih je potrebno pred izbiro in uporabo brez izjeme dobro pregledati in proučiti. Obstajajo primeri, pri kateri so probiotiki označeni z nepravilnim imenovanjem sevov bakterij, imajo nezadostno število deklariranih živih kultur, premajhno število bakterij in podobno. Potrebno je biti tudi pozoren na dejstvo, da prehranska dopolnila nimajo enako strogega nadzora kot zdravila. Zato prihaja poleg težav z vsebino, tudi do težav z jemanjem. Težave z vsebino lahko odpravimo z preverjanjem resničnosti navedb, raznimi testi potrošniških organizacij in na druge načine. Zdravila pridejo na trg skozi bistveno ožje sito raznih testiranj in preizkušanj. Težave z jemanjem najlažje razumemo ob primerjavi z zdravili. Zdravila nam predpiše zdravnik, poleg točno določenega zdravila nam predpiše tudi način njihovega uživanja. Probiotiki so za povprečnega uporabnika težje razumljivi, zato je optimalna količina težje določljiva. Več o probiotikih in njihovih učinkih si lahko preberete na spletni strani www.vzajemna.si.

Borelija in njeni značilni znaki

Borelija znaki se lahko pojavijo v različnem časovnem obdobju ter so napad živčevja ter sklepov.

Borelija značilni znaki so prebavne motnje, bruhanje, odpoved nog. Težave za razliko od drugih bolezni, ki jih povzroči ubod okuženega klopa, ne nastopijo takoj. Borelija tipični znaki se pojavijo z zakasnitvijo, saj se prenos vrši preko prehoda skozi notranje organe okuženega klopa. Pri drugih boleznih pa se prenos izvrši takoj ob vbodu, ker se virus nahaja v slinavkah. V tem primeru se prenos izvrši preko izločanja posebnih snovi ob vbodu. To so encimi, zaviralci imunskega odziva, blag anestetik ter zaviralci strjevanja kri. Borelija značilni znaki pa nastopijo kasneje, ker se njene bakterije nahajajo v črevesju okuženega klopa. Največkrat se zato borelija tipični znaki pojavijo en dan po ugrizu okuženega klopa. S tem Borelija značilni znaki kažejo, da se je v telo prenesla hitro množeča se spiralasta bakterija Borrelia burgdorferi. V Sloveniji je Lymska borelioza najpogostejša bolezen, ki jo prenašajo klopi. Vsako leto se zabeleži več tisoč primerov obolenja, druge bolezni se pojavijo v nekaj sto primerih okužbe. Lymska borelioza se pojavlja tudi zelo različno pogosto, nihanja so od nekaj sto do nekaj tisoč primerov okužbe. Nihanja predvsem kažejo na bolj ali manj ugodne življenjske pogoje za klope. Največkrat večje število obolelih ali izredno povečanje števila obolelih kaže na tople jesenske dni. Z vztrajanjem višjih temperatur ob prehodu iz poletja v jesen, se klopom podaljša čas za razvoj in napredovanje v višjo razvojno fazo. V primeru manj ugodnih vremenskih pogojev se v eni sezoni klop zgolj enkrat preobrazi oziroma razvije v višjo razvojno fazo. Ob ugodnih vremenskih razmerah se klop lahko preobrazi dvakrat. Kar z drugo besedo pomeni, da je okužen klop dvakrat vbodel gostitelja ter dvakrat prenesel eno od bolezni na gostitelja.

Borelija znaki se kažejo kot kožne spremembe, kot težave s prebavo ali težave s sklepi. Več informacij najdete na strani Znaki lymske borelioze.

Anksioznost so pogoste psihiatrične motnje

Anksioznost napačno sprožen ali delujoč obrambni mehanizem človeka.

Ljudje anksioznost bolje razumemo, če jo opišemo z izrazi kot so namišljena bojazen ali namišljen strah. Strah človeka je sprožen obrambni mehanizem, ki varuje pred poškodbami ali v skrajnem primeru smrtjo. Dokler obstajajo utemeljeni razlogi težav ni, četudi včasih ljudje postavljamo visoko mejo varnosti. Problem je, ko pravih razlogov dejansko ni. V takem primeru je prisotna anksioznost, ki se od primera do primera loči po izraženosti, trajanju ter vzroku. Najpogostejše anksioznostne motnje so: generalizirana anksioznost, panična motnja ter socialna fobija. Generalizirana anksioznost je praktično stalno prisotna napetost, zaskrbljenost ali tesnoba. Osebe so vedno pretirano prestrašeni ter v skrbeh za svojo službo, družino, otroke ali druge osebe. Panični motnji bi lahko rekli nenadna generalizirana anksioznost, ki se pojavi brez opozorila ter traja le nekaj minut. Vzroki za panično motnjo so različne situacije v katerih se znajde bolnik. Prepoznamo jo kot izrazit strah pred smrtjo, spremljajo jo omotice, vrtoglavost, potenje, bolečine v prsih ter razni drugi znaki. Posebna težava panične motnje je v strahu pred njenim nenadnim pojavom, zato se mnogi bolniki s to izkušnjo izogibajo pojavljanju v javnosti oziroma na povsem običajnih javnih mestih, kot so trgovine, nakupovalni centri ter druga podobna javna mesta. Socialna fobija je podoben pretiran strah pred drugimi osebami. Najpogosteje jo prepoznamo kot strah pred javnim nastopanjem, pojavljanje v povsem običajnih javnih mestih. Socialna fobija ima lahko hude posledice za osebo, saj je nesposobna opravljanja del, ki zahtevajo veliko stika z javnostjo. Pogoste so tudi specifične fobije, ki so strahovi pred določeno situacijo ali objektom. To so lahko strahovi pred letenjem, strahovi pred določenimi živali, strahovi pred vremenskimi pojavi ter druge specifične fobije. Anksioznost je težava, ki zahteva strokovno obravnavo.

Anksioznost v večini primerov lahko prepozna zdravnik, zdravljenje poteka z različnimi zdravili, z psihoterapijo ali v kombinaciji zdravil ter psihoterapije.

Več informacij lahko preberete na info portalu Vzajemne.