Kdo je voznik začetnik?

V skladu z zakonom je voznik začetnik voznik motornega vozila do dopolnjenega 21. leta starosti in voznik motornega vozila vsaj dve leti od takrat, ko je pridobil vozniško dovoljenje. Pri tem ni pomembno, ali je bilo dovoljenje pridobljeno v Sloveniji ali v tujini.

Vozniško dovoljenje se vozniku začetniku podaljša, ko opravi program dodatnega usposabljanja voznikov in seveda priloži potrdilo o opravljenem usposabljanju. Pri tem naj napišemo, da lahko voznik začetnik z udeležbo na programu dodatnega usposabljanja začne šele takrat, ko od pridobitve dovoljenja mine najmanj 6 mesecev.

Ali zi voznik začetnik?

Zakaj status voznik začetnik?

Ko voznik začetnik pridobi vozniško dovoljenje, je zaradi pomanjkanja voznih izkušenj (in običajno tudi mladosti) neenakovreden izkušenim in bolj zrelim voznikom. Zato je v obdobju po pridobitvi vozniškega dovoljenja verjetnost za vpletenost v prometno nesrečo veliko večja od povprečja celotne populacije. Država je zato vpeljala status voznika začetnika ravno z namenom, da se s pridobitvijo novih znanj in spretnosti zmanjša tveganje za povzročitev takšnih ali drugačnih prometnih nesreč.

Voznik začetnik mora torej opraviti program dodatnega usposabljanja voznikov. Ta program zajema dva sklopa, in sicer vadbo varne vožnje ter udeležbo na skupinski delavnici cestnega prometa in psihosocialnih odnosih med udeleženci prometa. Ne smemo pozabiti, da morata biti oba sklopa opravljena pred iztekom veljavnosti vozniškega dovoljenja voznika začetnika.

Izvajalca programa dodatnega usposabljanja izbere voznik začetnik sam, prav tako sam plača ceno tega programa. Kot smo že napisali, se lahko programa dodatnega usposabljanja udeleži šele po najmanj 6 mesecih od izdaje vozniškega dovoljenja. To pa zato, ker je ta čas potreben, da voznik začetnik spozna svoje sposobnosti in pomanjkljivosti, svojo lastno vožnjo ter se obenem tudi seznani s posledicami in razlogi za različne nevarnosti na cesti. Zelo pomembno je torej, da se programa ne udeleži prezgodaj in ima za seboj prevoženih že nekaj tisoč kilometrov. Če si voznik začetnik si oglej spletno stran bb.si.

Psihoterapija na napotnico je pogosta storitev

Vemo, da so določene storitve, ki so zaradi svojih rezultatov pri delu tudi izjemno uspešne, lahko izjemno drage. Toda ne več tako, kot je to veljalo v starih časih. Med njimi je tudi psihoterapija, po kateri posega tudi vedno več ljudi. Znano je, da je danes veliko težav, s katerimi se ljudje ne znajo in niti ne zmorejo boriti sami. Pri tem jim lahko pomagajo tudi vrhunski psihoterapevti, ki pogosto zelo hitro ugotovijo povod za težave posameznika, ki ga nato primerno zdravijo. Za nekatere je ta storitev še vedno predraga, zato je pri njih v ospredju tako imenovana psihoterapija na napotnico. To pomeni, da pri svojem osebnem zdravniku dobimo napotnico za svojega psihoterapevta.

Dolga čakalna doba?

Čeprav vemo, da denar ni najpomembnejše sredstvo, ki bi nam v življenju prinašal popolno srečo, pa ima ta na žalost še vedno veliko vlogo pri zdravljenju marsikatere naše težave. Nekatere storitve v zdravstvu si zaradi dolgih čakalnih vrst raje plačamo sami, seveda če imamo zato tudi primerno količino denarja. Za nekatere pa je najbolj primerna rešitev kar psihoterapija z napotnico. Sploh v primeru, če so pripravljeni čakati nekaj časa in če nimajo denarja, da bi si na lastne stroške privoščili psihoterapevta.

Psihoterapevta najdemo na spletu in lahko je dobra rešitev težav

Rešite težave z depresijo s pomočjo psihoterapije na napotnico

Kako lahko pridemo do napotnice?

Če imamo težave na psihičnem področju, lahko po prvo pomoč odidemo tudi k svojemu zdravniku, ki nam potem napiše napotnico za psihoterapevta. Tudi to je eden od načinov, kako lahko na popolnoma brezplačen način pridemo do ustrezne strokovne pomoči. Obstajajo pa tudi podjetje oziroma ustanove, ki v najnujnejših primerih v povezavi s tem ponujajo popolnoma brezplačno pomoč.

 

Strojni ometi – cena in še kaj

Ko se odločamo prenoviti naš dom s fasado oziroma imamo novogradnjo, je potrebno poskrbeti tudi za omet. Ta se v grobem deli na strojnega in na ročnega. Vsaka od vrst ometa pa ima seveda svoje slabe in tudi dobre plati. Vse bolj so priljubljeni strojni oz. špric ometi. Cena pa je eden od ključnih dejavnikov, ki jo ljudje preverijo, preden se odločijo za storitev pri priljubljenem podjetju. Cena je seveda odvisna od marsičesa, predvsem pa se navezuje na uporabljene materiale in na površino območja, ki ga bomo ometali.

Strojni ometi

Kako poiskati primernega izvajalca špric ometov

Če v spletni brskalnik vtipkamo ključne besede, in sicer strojni ometi cena, potem se nam bodo pokazale cene, ki veljajo tako za strojne kot tudi ročne omete. Cena za obe vrsti ometa je v resnici enaka, giblje pa se nekje med 6,5 do 7 evra na kvadratni meter. Seveda lahko pri ceni nastopijo tudi manjša odstopanja, predvsem zaradi neravnih površin ali zahtevne vgradnje. To še posebej velja za tisto med špirovci ali gradnjo, ki poteka na poševni podlagi. Tako bi na primer za nadstropje, ki ima 100 kvadratnih metrov ter vključuje nekje med 300 in 400 kvadratnih metrov ometa, odšteli okrog 2000 evrov za strojne omete. Še vseeno pa moramo po spletu raziskovati, da pridemo do najboljše ponudbe. Ta naj bi vključevala le najboljše materiale, ki jih imajo podjetja za izdelavo ometov, ter tudi ugodne cene, ki so sprejemljive prav za vsakogar. Obenem je pomembno tudi to, katerega proizvajalca izberemo. Eno izmed bolj znanih podjetij je Zidarstvo in fasaderstvo Lisi.

Kdo naredi požarni red in koliko nas nekaj takega stane?

Ne glede na to ali smo podjetnik ali pa stanovalec v nekem stanovanjskem objektu, požarni red moramo zagotoviti ali pa vsaj opozoriti odgovorne osebe, da le-tega priskrbijo. Konec koncev, požarni red lahko izdelajo le za to usposobljeni ljudje, ki poznajo zakon o požarnem redu. No, eno takih podjetij, ki nudi to (in tudi druge podobne varnostne storitve) pa je Projekt varnost, ki za vsak objekt lahko izdela požarni red in še to za izjemno nizko ceno. Poglejmo si torej, kako izgleda požarni red in kolikšna je cena, ki jo bomo morali plačati za nekaj, ki našim bližnjim reši življenje.

Kako izgleda požarni red in kolikšna je cena?

Čeprav smo ljudje po navadi mnenja, da so dražje stvari boljše, ni vedno vse, kar je zelo dobro tudi zelo drago. Namreč, požarni red lahko v svojem objektu dobimo že za 120 € (brez davka na dodano vrednost) pri podjetju Projekt varnost. To pa je izjemno nizka cena, sploh ko se zavedamo, da nam nekaj takega lahko reši življenje. No, zdaj pa si poglejmo še, kaj vsebuje dober požarni red, da bomo zares dobro zavarovani pred požarom.

vsak objekt mora imeti požarni red

Požarni red potrebuje vsaka stavba z uporabnim dovoljenjem

 

Vsak dober požarni red bo jasno vseboval nekatere osnovne stvari, kot so lokacije izhodov v sili, lokacije z gasilnimi aparati in zelene napise z besedo “Izhod” nad vsemi izhodnimi vrati. Prav tako pa bo požarni red vseboval tudi evakuacijski načrt, na katerem je mogoče točno videti pot do najbližjega (zasilnega) izhoda. To pomeni, da v nekem objektu lahko zelo hitro vidimo, kje smo in seveda katere poti za izhod so nam na voljo. Celoten načrt je zelo temeljito označen in kaže poleg poti tudi lokacije gasilnih aparatov. S temi grafično nazornimi prikazi, pa se ne znajdemo samo mi kot uporabnik objekta, ampak tudi gasilci, ko nam pridejo na pomoč. Je pa stvari, ki jih red za požare vsebuje še veliko več, a tile so nekako najbolj pomembni. Vsebuje pa tudi stvari in ukrepe, ki služijo kot preventivni ukrepi, da do požara sploh ne pride.

Oglaševanje na spletu prinaša številne konkurenčne prednosti

Oglaševanje na spletu ima konkurenčne prednosti v možnosti doseganja strank v pravem čas, na pravem mestu ter na strokovno učinkovit način. Doseganje strank omogoča oglaševanje na spletu na zelo učinkovit ter hkrati individualen način. Plačnik oglasa ima med drugim možnost, da plača glede na učinkovitost oglasa oziroma oglaševanja ali da sam izbere kakšno učinkovitost si želi.

adwords oglaševanje na spletu

Spletno oglaševanje ni več zakup oglasnega prostora

Oglasni prostor so nudile ter še vedno nudijo klasični mediji. V tem primeru nima oglaševalec enakih možnosti, kot jih nudi oglaševanje na spletu. Oglasni prostor izbere in določi lastnik klasičnega medija oziroma v njegovem imenu določena oseba ali skupina oseb. Oglasnemu prostoru postavi določeno ceno ne glede na obiskanost oziroma ogledanost oglasa. Na voljo je več oglasnih mest, ki se razlikujejo predvsem v potencialni vidljivosti oziroma večji ali manjši možnosti ogleda. Povsem jasno je, da velik oglas na vidnem mestu praktično ni mogoče spregledati. Pri tiskanih medijih so to strani, ki jih bralec vidi takoj, ko medij dobi v roke. Na televiziji in radiu so to termini, v katerih je največ gledalcev oziroma poslušalcev. Oglaševalec se lahko zanese na oceno učinkovitosti oglasa, ki jo oblikuje na podlagi nekaterih znanih dejstev.

Nima pa možnosti, da bi plačeval za dejanski ogled, kot omogoča oglaševanje na spletu. Podobnosti s klasičnim oglaševanjem lahko oglaševanje na spletu najde v nekaterih značilnostih. Največ zanimanja za oglaševanje na spletu imajo velika podjetja, kar je hkrati značilnost oglaševanja na klasičnih medijih. Statistika govori, da se za oglaševanje na spletu odloča več kot tretjina velikih podjetji, triindvajset odstotkov srednje velikih podjetji ter devetnajst odstotkov malih podjetji. Za oglaševanje na spletu se uporablja različne metode. Najbolj priljubljena je metoda ciljnega oglaševanja, ki temelji na ključnih besedah ali vsebini spletnih strani, manj priljubljene so metode sledenju preteklih aktivnosti uporabnikov internata, geolokacijsko oglaševanje ter druge metode za oglaševanje na spletu.

 

Internet Ljubljana, brezplačno omrežje

Internet Ljubljana je deloma brezplačno omrežje .

Sodobna komunikacije zahtevajo hitro pridobivanje, posredovane ter ustvarjanje zanimivih vsebin. Potrebujemo jih na praktično vsakem koraku, s tem pa hitreje pridemo do želenega. V ta name danes uporabljamo številne sodobne naprave, njihovo delovanje podpira Internet Ljubljana. Uporaba loči dva med seboj različna pristopa. Prvi je profesionalna raba, druga je uporaba v prostem času. Profesionalna raba danes poteka bodisi znotraj prostorov podjetja, bodisi zunaj njega. Več uporabe zunaj ali znotraj podjetja je odvisno od dejavnosti, aktualnih aktivnosti ter drugih dejavnikov. Znotraj podjetji je Internet Ljubljana bolj uporabljen, ko je večina aktivnosti opravljena znotraj sedeža. Obratno je več zunanje rabe takrat, kadar se aktivnosti večinoma opravljajo zunaj sedeža podjetja. Razlika je predvsem v opremi ter zahtevani podatkovni podpori. Znotraj podjetja imamo več naprav, ki potrebujejo ustrezno podatkovno podporo. Poleg računalnikov, prenosnikov, pametnih telefonov, tablic in drugih naprav, ki jih zlahka prenašamo in so lahko koristno uporabljani tudi na terenu, se v notranjosti uporabljajo še naprave, kot je tiskalnik ter druge naprave. Internet Ljubljana lahko ponudi uporabno storitev tudi v prostem času, doma ter pri vseh aktivnostih zunaj profesionalne rabe. Danes je podpora pretoka informacij zelo zahtevna in hkrati zaželena. Želimo, da si v trenutku ogledamo vsebino ali jo ustvarimo in pošljemo želenemu naslovniku. Za to je potrebna dobra pretočnost. Internet Ljubljana omogoča kakovostno pretočnost, kar uporabnikom zagotavlja kakovosten in hiter sprejem vsebin. V sodobnem času je to pomembno, saj od pretočnosti ni odvisna zgolj naša kakovost življenja, ampak tudi okolica. Informacije nam danes podpirajo številne aktivnosti, brez njih ne želimo tvegati in narediti naslednjega koraka. Internet Ljubljana omogoča uporabnikom hiter sprejem želene informacije in ustrezen korak naprej, s tem pa v sodobni družbi sprostimo prostor oziroma omogočamo tudi drugim pridobiti prej zasedeno .

Internet Ljubljana omogoča bivanje in ustvarjanje primerno sodobni družbi in posamezniku.

Naši hobiji

Ljudje si preganjamo čas z različnimi hobiji, za nekatere je to šport, za druge družabne igre, tretji radi plešejo, četrti pa radi ustvarjamo in tako dalje.

Moj najljubši hobi je ustvarjanje vseh vrst, rad slikam, ustvarjam iz modelirne mase, lesa in še kaj bi se našlo. Tak hobi pa ni samo izredno zanimiv, temveč tudi izredno praktičen. Svoje izdelke nemalokrat podarim za darilo. Če ste pri svojem hobiju dobri in uspešni lahko te izdelke podarite marsikomu, ki ga cenite.

Z ustvarjalnostjo boste razvijali tudi levo polovico vaših možganov. Za ta hobi ne potrebujete posebnih pripomočkov, večino jih najdete tudi v vašem domu, to so lahko štampiljke, škarje, luknjači, kuverte in barvni papir, lepilni trak, perle, rožice, trakovi in drugi pripomočki. Kot sem že rekel imate večino pripomočkov že doma, še vedno pa se kdaj splača pokukati v kakšno trgovino za ustvarjalne.

Ena izmed trgovin v kateri redno kupujem manjše izdelke je spletna trgovina Ustvarjalni dotik. Njihova ponudba je velika, zato vedno dobim tisto kar rabim, izdelke pa pošljejo hitro in brez težav. Marsikdaj sem med nakupovanjem dobil tudi veliko novih idej. Pri idejah pa mi je v veliko pomoč tudi svetovni splet. Kot otrok se spomnim, da sem bil naročen na slovenski reviji Tim in pa Unikat, to sta bili po mojem mnenju dve izmed najboljših revij za ustvarjalne. Dandanes ne vem več, če še obstajata, veliko uporabnih stvari pa najdem na spletu prek iskalnikov. Občasno pa kupim tudi kakšno revijo v trgovskem centru.

Optimizacija spletnih strani pomoč spletnemu trženju

Optimizacija spletnih strani je pomoč spletnemu trženju .

Spletno trženje, kateremu v pomoč je optimizacija spletnih strani, ej sodobna oblika soočenja ponudbe in povpraševanja. Ponudba in povpraševanje se na trgu srečujeta od nekdaj. Razlika je zgolj v tem, da se spreminjajo načini, oblike, pristopi in mnoge druge lastnosti trženja. Današnja oblika spletnega trženja je zgolj ena od oblik trženja. Razlikuje se od vseh predhodnih oblik, zagotovo pa se bo spreminjala tudi v prihodnosti. Spremembe bodo narekovala tehnika, napredek, spreminjanje družbe in mnoge druge lastnosti, katerim bomo oziroma bodo soočeni v prihodnosti. Optimizacija spletnih strani pripomore k lažjemu srečevanju ponudbe in povpraševanja. V veliki meri je optimizacija spletnih strani namenjena boljši predstavitvi določene ponudbe ali določenega povpraševanja. V ta namen optimizacija spletnih strani
izvede aktivnosti, ki pripomorejo k večji prepoznavnosti določene ponudbe ali povpraševanja. Optimizacija spletnih strani ima v ta namen kar nekaj različnih možnosti. Izbere jih predvsem glede na dane možnosti in zahteve. Dane možnosti in zahteve so lahko bolj ali manj posebne in individualno določene. Glede na zahteve in individualnost se optimizacija spletnih strani rvana bolj ali manj v skladu z točno določenimi prijemi. Seo optimizacija posega v delovanje iskalnikov. Delovanje iskalnikov je lahko bolj ali manj regulirano. Zahteve za regulacijo so vedno večje in se kažejo v različnih smereh in potezah. Vedno več je in bo regulacije v smeri ločevanja dobrih in manj dobrih spletnih strani in njihovih vsebin. Glede na vsebino se bodo spletne strani tako kot v prihodnosti tudi v bodoče delile na tiste, ki obiskovalcem nudijo kakovostne vsebine in tiste, ki imajo podpovprečne vsebine. Glede na ti dve nasprotji bodo kakovostne spletne strani, spletne strani, ki nudijo kakovostno vsebino uvrščene vije. Spletne strani s podpovprečno vsebino bodo obratno uvrščen na naj nižje položaje v iskalniku.

Optimizacija spletnih strani v veliki meri odloča o prepoznavnosti in uspešnosti.

Google local, prinaša koristi

Google local nam prinaša koristi .

Koristi Google local prinaša tako povpraševanju kot ponudbi na trgu. Trg je zaznamovan s povpraševanjem in ponudbo. Google local omogoča, da se ponudba in povpraševanje srečata na enostaven in priročen način. Pred leti so bile poti do soočenja povpraševanja in ponudbe bistveno bolj dolge in zakomplicirane. Za soočenje povpraševanja in ponudbe je bilo potrebno veliko več energije, tudi čas, ki je pretekel od oglaševanja ponudbe do časa sprejema te ponudbe s strani povpraševanja je bil bistveno daljši. Google local vse te časovne, komunikacijske in druge ovire rešuje v trenutku. Včasih je ta trenutek trajal dneve, tedne, mesece. Poti in komunikacije svoj čas niso bile tako razvite tako kot danes, zato je človek potreboval bistveno več časa za pridobivanje zgolj osnovne informacije. Zato je napredek, ki ga je Google local vnesel vsestranski. Poleg same ponudbe, se v informacije vnese tudi morebitne spremembe. Tako lahko Google local prepreči, da bi ponudba ne dosegla povpraševanja, da ponudba ne bi bila zavedena zaradi nastalih sprememb ter mnogo drugega. Novost Google local bo skozi čas zagotovo doživljal spremembe. Praktično bo na eni strani sledil novostim, na drugi strani bo narekoval spremembe. Vsaka praktična in uporabna novost na trgu, ki je dobro sprejeta s strani kupcev, uporabnikov in druge zainteresirane javnosti, se kaj hitro razširi. V najboljšem primeru imam možnosti, da postane referenca, pojem. Zelo dobrodošle so spremembe, ki ljudem koristijo in prinašajo izboljšave čim večjega števila vsakdanjih aktivnosti. Na ta načina lahko hitreje in enostavneje opravimo množico aktivnosti, posledično se nam kakovost življenja izboljša zaradi več preostalega časa za druge aktivnosti. Danes na račun takšnih sprememb lahko aktivnosti opravljamo hitreje, še bolje pa je, da preostali čas koristno opravimo za nam všečne aktivnosti.

Google local je pomembna pridobitev, ki bo svoje dobre lastnosti uveljavljala v prihodnosti, v nekaterih primerih pa narekovala prihodnost.

Več si preberite tukaj.

Kako izbrati pravega poštnega odjemalca

Microsoft Outlook je na svetovni ravni dolga leta prevladal med e-poštnimi odjemalci. Kot popularna konkurenca sta se pojavila Gmail in Yahoo mail. Tudi razvijalci Mozille Firefox so ponudili izredno atraktivno verzijo poštnega odjemalca, ki se imenuje Thunderbird. Če imate že izbrano domeno in paket gostovanja, je morda čas, da se odločite še za ustreznega poštnega odjemalca. Tokrat bomo primerjali Thunderbird in Microsoft Outlook.

 

Cena

Če iščete nizko cenovnega odjemalca pošte, bo Mozilla Thunderbird pravi za vas, saj je brezplačen. Čeprav nima vseh funkcij, ki jih ima Outlook, ima na voljo mnogo podobnih dodatkov. Mozilla Thunderbird pride v poštev tudi, če ne boste potrebovali dostopa do Micosoftovih Exchange poštnih strežnikov.

Thunderbird vam bo dovolil ustvariti več e-mail računov, nekatere funkcije vam bodo omogočile celo ustvariti e-poštni naslov z vašim priimkom kot domeno.

 

Multi-Platforme

Outlook 2013, kot Microsoftov produkt, deluje samo na Windows 7 ali Windows 8 OS. Medtem ko Thunderbird deluje na Windows 7, Windows8, Vista, Windows XP, Linux in Mac OS.

Če znate poiskati POP3, IMAP ali SMTP strežniške naslov pa lahko vašega Thunderbird odjemalca uporabite za Outlook.com, Hotmail ali celo Gmail. Dodatna prednost je, da se to namestitvijo izognete oglaševanju, ki obkrožajo druge odjemalce pošte. Poleg tega se izognete dodatnim stroškom (npr: Yahoo Mail zaračuna dostop do strežnika).

 

Nastavitve strežnika

Pri Outlooku in Thunderbirdu lahko določite strežniške naslove, ki so potrebni za različne poštne ‘providerje’. Druga možnost za dodajanje računa Čarovnik za nov račun. Če se odločite iz Outlooka prenesti svoje stike v Thunderbird, je to izredno preprosto. Samo odprete kontakte, kliknete na orodja in izberete možnost izvozi. Poleg tega pa lahko izberete hkratni prenos kontaktov in pošte.

Thunderbird in Outlook samodejno predlagata naslove kadar začnete sestavljati e-mail.

Outlook ima močan spomin za prejšnja sporočila ter možnost vnosa slik iz socialnih omrežij (LinkedIn). Z Mozilla Thunderbird pa lahko dodate več telefonskih številk in e-poštnih naslovov na en kontakt.

 

Koledar

Outlook koledar je popolnoma integriran z e-pošto in kontakti. Opravke lahko dodajate s klikom na mesečno tedensko ali dnevno sekcijo. Za vsak opravek lahko vključite tudi intervale ponavljanja; kar je idealno za rojstne dneve, obletnice in podobno.

Še ena izjemna funkcija Outlook koledrja pa je možnost ogleda več koledarjev. Če imate službeni in osebni koledar, ju lahko postavite skupaj in tako vidite vse obveznosti. Thunderbird v osnovi nima koledarja, obstaja pa vtičnik Lightning, ki služi kot koledar.

 

V Outlooku lahko pišete več različnih emailov hkrati. Thunderbird nudi enako funkcijo, s tem za osnutke shranjuje vsako minuto, kar je lahko izjemnega pomena. Frekvenco avtomatičnega shranjevanja lahko tudi nastavite.

 

Outlook vodi v sinhronizaciji z mobilnimi napravami, saj lahko s svojimi Iphone ali Andoroid telefonom sinhronizirate koledar, stike in zapiske.

 

Open source

Ker je Thunderbird odprto kodni odjemalec, ga lahko mnogi programerji izboljšajo ali prilagodijo. S tem ko je Mozilla v letu 2012 objavila zaustavitev razvoja (izdajajo le še posodobitve za varnost in vzdrževanje), je dala proste roke odprto kodni skupnosti.

Outlook je močno povezan z osnovnimi in korporativnimi računalniškimi svetovi, medtem ko Thunderbird uživa svobodo razvijanja izven uradnih mej. Je hiter zanesljiv in stabilen.

 

Pomembno je tudi da izberete kvalitetnega ponudnika za gostovanje E-pošte. Zanesljivost pri delovanju E-pošte je zagotovo vedno na prvem mestu.

Kateri odjemalec spletne pošte pa vam bolj ustreza? Zapišite v komentarje.

 

Več si preberite tukaj.