Smučanje kot eden od najbolj priljubljenih smučarskih športov

Če bi vas vprašali, kateri zimski šport vam je najljubši ali vsaj ljub, bi nam verjetno med svojimi odgovori ponudili tudi takega, ki vključuje smučanje. Če že ne smučate sami, pa verjetno aktivno smuča kdo od vaših domačih, prijateljev, znancev.

Smučanje je priljubljeno in zabavno, toda vse dokler ne pride do nepričakovanih poškodb, ki pa jih v veliki meri lahko preprečimo, če poskrbimo za dobro smučarsko opremo. To lahko kupimo v trgovinah ali pa na prav posebnih sejmih. Lahko se odločimo za povsem novo ali pa kupimo rabljeno.

Zakaj je smučanje tako priljubljeno?

Če bi vas vprašali, zakaj je smučanje na sploh tako priljubljeno, bi nam verjetno ponudili več odgovorov. Nekateri od vas se z njim ukvarjate že od otroštva. Četudi ne, pa ste ga zagotovo spremljali preko televizije ali radijskega sprejemnika, kjer ste navijali za naše vrhunske smučarje, ki so v prav vseh obdobjih dosegali izjemne rezultate. Mogoče je to tudi eden od razlogov, zakaj imate smučanje tako radi.

Sicer pa se smučanja lahko nauči vsak, tudi v kasnejših letih. Potrebno pa je tako kot pri drugih športnih veliko dobre volje in prava mera motivacije. Poleg tega je dobro, da si za smučanje priskrbimo tudi katerega od boljših trenerjev, ki nam bo na kakovosten način pokazal, kako se smuča.

Oprema za smučanje

Že na začetku smo vas spomnili na to, kako zelo pomembna je smučarska oprema. Ne glede na to, kje smučate, je izjemno pomembno, da si kupite kakovostno smučarsko opremo, v kateri se boste odlično počutili, obenem pa vas bo dobro varovala pred vsemi možnimi padci in poškodbami.

Oprema, ki jo potrebujemo za smučanje, je: smuči, vezi, čevlji, palice, rokavice, oblačila, smučarska očala in še kak dodatek, ki vam bo omogočil, da boste smučali še bolj vrhunsko. Pametno je, da je na vaši opremi za smučanje napisano ime priznanega proizvajalca. Opremo si lahko izberete na strani Hervis.si.

Zakaj je pohodništvo tako priljubljeno?

Poleg zdrave prehrane je za naše kakovostno življenje zelo pomembno, da se gibamo. Strokovnjaki nam priporočajo, da si za to vzamemo čas prav vsak dan. Posledično bomo zagotovo veliko bolj zdravi in se tudi bolje počutili. Včasih sploh ni potrebno, da se pri tem naprezamo, ampak je lahko dovolj že samo kratek sprehod po prelepi naravi. Kljub temu se nekateri raje predajajo bolj zahtevnim oblikam rekreacije.

Med zelo priljubljeno obliko rekreacije pri nas je tudi pohodništvo, nad katerim se navdušujejo prav vse generacije in oba spola. Čeprav na videz deluje, da za to obliko rekreacije ne potrebujemo prav veliko opreme, pa je toliko bolj pomembno, da je ta, ki jo imamo, dovolj kakovostna, da se v njej lahko odlično in varno počutimo.

Pri pohodništvu je pomembna varnost.

Kje kupiti oblačila in ostalo opremo za pohodništvo?

Pri nas obstajajo številne specializirane trgovine, kjer lahko s pomočjo izjemno izkušenih prodajalcev kupimo vrhunska oblačila za pohodništvo. Čeprav so cene za take vrste oblačil nekoliko višje, se nam še kako splača vložiti več denarja, saj nam bodo taka oblačila zagotovo dobro in dolgo služila. Poleg fizičnih trgovin so vedno bolj priljubljene tudi spletne trgovine, ki so prav tako bogato založene s takimi vrstami oblačil in drugo opremo, ki je potrebna za pohodništvo.

Napotki za pohodništvo

Kljub temu da je pohodništvo izjemna privlačna rekreacija, pa lahko skriva številne pasti, na katere najprej sploh ne pomislimo. Preden se odločite oditi na pot, si preberite nekaj najkoristnejših napotkov, ki jih lahko najdete tudi na spletnih straneh določenih organizacij, ki še posebej pozivajo k temu, da je treba biti pri pohodništvu več kot pa le previden.

V prvi vrsti je najbolje, da na pot ne odhajamo sami, ampak imamo vedno nekoga ob sebi. Če pa že odhajamo sami, imejmo pri sebi mobilno napravo, da nas naši najbližji vedno lahko pokličejo.

Koristen pripomoček za na pot

Sodobna tehnologija res ne pozna meja. Če bi samo pred nekaj leti pomislili na številne naprave, ki jih uporabljamo v današnjem času, bi verjetno mislili, da je to povsem nemogoče. Kljub temu moramo poudariti, da nam take naprave zelo lajšajo življenje in moramo priznati, da nas pogosto tudi zabavajo.

Ker je med bolj priljubljenimi napravami tudi pametna ura, vam bomo v nadaljevanju zaupali, zakaj vse jo lahko uporabljamo, kje lahko dobimo še več informacij o teh priljubljenih napravah, povabili vas bomo tudi na najboljše mesto nakupa.

Pametna ura v različnih vrstah

Če bi se v tem trenutku morali odločiti za nakup pametne ure, bi verjetno imeli kar nekaj težav, saj je ponudba na trgu zelo bogata in pestra. Kljub temu bi nam izkušeni svetovalci znali svetovati in nam ponuditi uro, ki bi ustrezala našim potrebam, željam in zahtevam.

Pametna ura je že na videz videti izjemno privlačnega videza. Toda bolj kot to, je pomembno, zakaj nam lahko služi. Še posebej so nad njo navdušeni ljudje, ki se vsakodnevno ukvarjajo z najrazličnejšimi športi. Pametna ura lahko meri prav vsak vaš korak, srčni utrip, porabljene kalorije. Še več: lahko vas spremlja tudi ponoči in meri vašo kakovost spanca. Funkcij je nešteto veliko. So pa vsekakor odvisne od vrste pametne ure. Nekatere od njih so povsem osnovne, spet druge imajo posebne funkcije, ki na primer omogočajo tudi klicanje preko mobilnega telefona, pošiljanje sms in podobno.

Spletna trgovina vrhunskih pametnih ur po najbolj ugodnih cenah

Številne koristne informacije o pametnih urah lahko dobite tudi v spletnih trgovinah, ki na svoje prodajne police postavljajo vrhunske pametne ure po najbolj ugodnih cenah. Ponudba je bogata in pestra, tako da boste zase in za svoje najbližje zagotovo dobili najprimernejšo različico te priljubljene sodobne naprave, brez katere marsikdo med vami ne more biti več. Oglejte si ponudbo na Hervisovi spletni strani.

Vaje za hujšanje v 4 minutah

Ste spoznali, da je sedaj res skrajni čas, da tudi sami storite nekaj dobrega zase? Da začnete s hujšanjem? Pri tem se gotovo še predobro zavedate, da boste morali poskrbeti tudi za telesno aktivnost. Vse lepo in prav, a kaj, ko vas pri tem ovira dejstvo, da čez dan nikakor ne najdete dovolj časa za vaje za hujšanje. Mi imamo pravo rešitev za vas! Predstavljamo vam 4 minutni trening za hujšanje, pri katerem boste z lastno težo pokurili odvečne kalorije in maščobo.
Vaje za hujšanje, ki vam jih bomo predstavili v nadaljevanju članka, vam bodo vzele le pičle 4 minute na dan. Prepričani smo, da si toliko časa lahko vzame prav vsak človek, ki si želi uspešno shujšati. Pri vajah ne boste potrebovali nobenih rekvizitov, le nekaj prostora in svoje telo. Omenjene vaje za hujšanje lahko izvajate kadarkoli in kjerkoli, in to je naravnost odlična novica!

Vaje za hujšanje so sestavljene iz 4 vaj

Vaje za hujšanje se izvaja po 20 sekund, nato pa 10 sekund počivate. Lahko pa jih izvajate tudi celo minuto brez počitka, odločitev je samo vaša.
Prva vaja: Izpadni korak s poskokom
Naredimo izpadni korak, zraven pa še poskočimo in v zraku zamenjamo nogi. Poskrbimo, da je trup raven in napet. Vajo izvajamo 20 sekund.
Druga vaja: Spiderman skleca
Izvedemo ozko skleco, pri tem pazimo, da je trup raven. Med spuščanjem stisnemo lopatice ter se z nogo približamo komolcu. Noge h komolcem približujemo izmenično. Vajo izvajamo 20 sekund. Lažja oblika te vaje za hujšanje je tista, pri kateri sklece izvajamo na kolenih.
Tretja vaja: Počep s skokom
Poskrbimo za raven trup in napravimo nizek počep. Ko se dvigamo v stoječi položaj, rahlo poskočimo. Vajo izvajamo 20 sekund.
Četrta vaja: Jumping Jack skleca
Ta vaja kombinira skleco in vajo Jumping Jack. Najprej svoje telo namestimo v položaj za skleco in pazimo, da je trup poravnan. Ko se začnemo spuščati navzdol, z nogami skočimo narazen, ko pa se dvigujemo, z nogami skočimo skupaj. Vajo ponavljajmo 20 sekund.
Te vaje za hujšanje izvajajte 4-krat na teden in prepričani smo, da uspeh nikakor ne bo izostal. Vadili boste le pičlih 16 minut na teden, kar pomeni, da vse poteka zelo učinkovito in hitro. Poleg tega, da boste opravljali opisane vaje za hujšanje, poskrbite tudi za ustrezen zdrav način življenja, kamor seveda sodi še pravilno prehranjevanje in pitje zadostne količine tekočine. Ne odlašajte, začnite že danes! Zelo učinkovita je tudi vibracijska vadba. Več o temu načinu vadbe si preberite na stranek Linea Snelle.

Vrhunske kolesarske hlače za oba spola in za vse starosti

Kolesarjenje je tudi pri nas vedno bolj priljubljena dejavnost, s katero se ukvarjajo prav vse generacije in oba spola. Za tovrstno dejavnost pa je potrebno imeti tudi primerno opremo, če se je želimo resno lotiti. Pri tem mislimo tudi na kolesarska oblačila, ki veljajo za eno od najbolj pomembnih kosov oblačil, ki so namenjena kolesarjenju.

 

Vsa oprema za kolesarje tudi nas spletu

 

Vemo, da je spletno nakupovanje vedno bolj priljubljeno. Posledično je tudi vse več spletnih trgovin, tudi takih, ki se ukvarjajo s prodajo športne opreme. Ena od njih, ki je izjemno pogosto obiskana, pa se ukvarja predvsem s prodajo oblačil ter ostale opreme, ki je v prvi vrsti namenjena kolesarjem. Tako na njenih spletnih prodajnih policah izbiramo med bogato ponudbo številnih oblačil, med katerimi imajo še prav posebno mesto tudi kolesarske hlače.

Kakšne kolesarske hlače so najbolj primerne za nas?

 

Ko kupujemo kolesarske hlače, je najbolj pomembno, da vemo, kakšno velikost želimo. Poleg tega je dobro vedeti tudi to, da se pozanimamo o tem, kakšni materiali so za nas najboljši. Če se na to ne spoznamo najbolje, je dobro, da nam pomagajo trgovci ali pa osebe, ki kolesarske hlače že dolgo uporabljajo ter so z njimi tudi zelo zadovoljni.

 

Vrhunske kolesarske hlače lahko že danes kar od doma naročite v priljubljeni spletni trgovini, kjer jih prodajajo tudi po najbolj ugodnih cenah, ki so posledice posebnih akcijskih ponudb. Že nekaj dni po naročilu jih boste lahko že pridno nosili ter se z njimi pohvalili tudi svojim prijateljem.

 

Več o ponudbi kolesarskih hlač si lahko ogledate na Factorystore.si.

 

Bet at home SLO je zelo iskana športna stavnica

Večina igralcev stav ima zelo rada stavnice, ki poleg samih stav omogoča tudi druge stvari, kot je npr. casino in poker. Ravno zato, ker spletna stavnica Bet at home SLO omogoča ogromno stvari, je postala ena najbolj popularnih stavnic takoj, ko se je pojavila na svetovnem spletu. Namreč Bet at home SLO stavnica omogoča vplačilo stav na več kot 30 različnih kategorij, poleg tega pa omogoča tudi igranje casino iger, pokra in tudi različnih družabnih on-line iger. Zato se večina uporabnikov, ki se enkrat prijavi na stavnico Bet at home SLO nikoli več ne odjavi z nje.

Bet at home športna stavnica na spletu

Stavnica Bet at home SLO je zelo iskana tudi zato, ker skoraj vsak dan ponuja zelo zanimive nagradne igre in bonuse

 

Predlagam, da se takoj registrirate na spletno stavnico Bet at home SLO in sami, na svoje oči preverite, kaj vse ta stavnica ponuja. Prepričan sem, da boste zelo navdušeni nad njihovo ponudbo, saj ne poznam nikogar, ki se je kadarkoli prijavil na tej stavnici, da bi bil nezadovoljen z njihovo ponudbo. Seveda tudi na tej stavnici se ne zadane vsakokrat, a procent zadetka je zares zelo visok. V kolikor le nekoliko upoštevate vse namige, ki jih stavnica Bet at home SLO ponuja, je praktično nemogoče, da z vplačili in izplačili ne bi bili v lepem plusu. Ne verjamete? Registrirajte se takoj zdaj in preverite sami. Ni potrebno, da začnete z visokim zneskom, dovolj bo, da za začetek vplačate zgolj nekaj Evrov, sicer pa se registrirajte takoj zdaj in preverite, če ravno zdaj stavnica ponuja kakšen bonus, morda celo ne boste potrebovali svojega denarja za vaše prve stave. Ne odlašajte, vpišite se takoj zdaj, saj se bonusi iz minute v minuto menjajo in morda boste ravno zamudili najbolj privlačnega. Stavnica Bet at home SLO je res nekaj posebnega in zagotovo bo zelo všeč tudi vam.

Ure za tek merijo utrip srca

Ure za tek merijo utrip srca. S tem ure za tek omogočajo optimalno obremenitev ter najboljši možni izkoristek treninga. Idealna obremenitev srca je pomembna iz več razlogov. Z premajhno obremenitvijo srca je naš trening nekoristen in zaman, prevelika obremenitev pa lahko vodi do resnih zdravstvenih težav.

Testiranje maksimalnega srčnega utripa je priporočljivo izhodišče učinkovite rabe in dobrih izkušenj

Srčni utrip je sunek, ki nastane ob brizgu krvi iz levega prekata v aorto. Praktično ure za tek zaznavajo sunek, ki se prenese po stenah večjih odvodnic. Pri zdravi osebi sred v minuti utripne približno dvainsedemdeset krat. Vsak utrip omeni pretok približno sedemdeset mililitrov krvi iz levega srčnega prekata v aorto. Količina vbrizgane krvi pomeni utripni volumen srca. Športniku ure za tek ne morejo povečati maksimalnega srčnega utripa, lahko pa omogočajo treninge in nastope v zdravju neškodljivem območju. Maksimalni srčni utrip je največkrat pogojen z dednostjo, s staranjem se maksimalni srčni utrip niža. Ure za tek lahko najbolje izkoristimo, če se pred njihovo uporabo odločimo za natančno merjenje maksimalnega srčnega utripa. Najbolj natančna merjenja srčnega utripa izvajajo laboratoriji, dokaj natančno pa ga lahko izmerimo z nekaterimi metodami. V vseh primerih gre merjenje pod obremenitvijo v različnih intenzivnostih načinih. Pri testiranju je priporočljivo spoštovati nekatera priporočila. Testiranje je priporočljivo izvajati po dnevu ali dveh počitka, merjenje ni priporočljivo v mrazu ali vročini ter visoki vlažnosti, pozoren je treba biti na prehrano, pred merjenjem se je dobro ogreti. V primeru težav je potrebno merjenje prekinit. Dobrodošel je tudi posvet z osebnim zdravnikom, ki naše zdravstveno stanje spremlja dlje časa. Brez predhodnega merjenja so ure za tek bolj ali manj okras. Pri izbiri je koristno tudi razmisliti o zahtevah. Vrhunski model ure za tek je večini začetnikom enako koristen kot najbolj osnoven, predvsem pa vrhunski model v ničemer ne pripomore k izboljšanju rezultatov brez prispevka uporabnika. Več o urah za tek si preberite tukaj.

Ogljikovi hidrati zagotavljajo energijo telesu

  • Ogljikovi hidrati človeku predstavljajo pomemben vir energije.
  • V človeškem telesu ogljikovi hidrati sodelujejo tudi pri tvorbi glikogena v mišicah ter predstavljajo osnovno hranilo za živčni sistem.
  • Vnašamo jih z raznovrstno prehrano, ki je nujno potrebna za optimalno delovanje človeškega telesa in zdravje na sploh.

Enostavni sladkorji, škrob in drugi sestavljeni ogljikovi hidrati

Dnevno zaužita količina hrane je odvisna od več dejavnikov, ogljikovi hidrati naj bi prispevali polovico. Problem lahko predstavlja dejstvo, da človeško telo nima mehanizmov za dolgotrajnejšo hrambo ogljikovih hidratov. Z hrano vneseni presežni ogljikovi hidrati se kopičijo v telesu v obliki maščobe. Zato je potrebno skrbeti za ravnotežje med dejavniki zdravega načina življenja. Potrebno se je predvsem ozreti na potrebe po energiji ter temu primerno prilagajati jedilnik. Potrebe po energiji so zelo različne, pogosto tudi spremenljive.

Različne potrebe imajo fizično obremenjeni ljudje v primerjavi z predvsem umsko obremenjenimi. Prav tako se lahko večja fizična in umska obremenitev preko dneva izmenjujeta. Pri izbiri hrane je potrebno biti izbirčen in dosleden. Kar pomeni, da se ne zadovoljimo z hitrimi in nepreverjenimi alternativami. Ogljikovi hidrati se nahajajo v sladkorjih, vlakninah in škrobu v zelo različnih oblikah. Sladkor ni zgolj v obliki sladila za kavo ali čaj, nahaja se tudi v pecivu, sadju, marmeladah, bombonih, medu in drugih živilih. Škrob se nahaja v kruhu, krompirju, testeninah, stročnicah, žitih in drugih oblikah.

ogljikovi hidrati se v prehrani pojavljajo v različnih oblikah

Ogljikovi hidrati se nahajajo v sladkorjih, vlakninah in škrobu v zelo različnih oblikah

Vlaknine se nahajajo v zelenjavi, otrobih, sadju, črnem kruhu ter drugih živilih. Z vlakninami bogata zelenjava so solata, ohrovt, zelje, repa, stročnice in druga zelenjava. Dnevno zaužita količina enostavnih sladkorjev naj na bi presegala desetine dnevnega energijskega vnosa.

Ogljikovi hidrati naj ne bi presegali štiristo do petsto gramov v dnevni prehrani, saj se z viški poveča tvorba nasičenih maščobnih kislin. Ogljikovi hidrati večjih količinah so priporočljive predvsem za mlade odrasle osebe, ostalim z okoli štiristo grami dnevno zadovoljijo energijske in druge potrebe telesa.

Več o hranilih v obliki ogljikovih hidratov v zapisu Flexshop.

Nogomet velja za enega najbolj priljubljenih športov

Nogomet je zelo priljubljen šport v Evropi in Južni Ameriki. V Severni Ameriki poznajo ameriški nogomet, v Avstraliji pa avstralski nogomet. Poznamo tudi mali nogomet ter nogomet na plaži. Natančen čas začetka igranja nogometa ni znan. Znano pa je, da se je nogometu podobna igra igrala že na Japonskem tri stoletja pred našim štetjem. V antičnem Rimu in Grčiji so igrali staro verzijo nogometa. Številne osnove so se ohranile do današnjih dni. Zelo dolgo tradicijo ima nogomet na Otoku, vendar je šlo v začetkih za kruto vojno in nasilno igro. Pravilo je bilo eno samo, žogo je bilo potrebno spraviti preko dogovorjene linije. Igre se je udeležilo veliko število ljudi , včasih tudi več sto trajala je lahko cel dan. Pri tem je prihajalo do nasilja, saj so ljudje v želji spraviti žogo preko dogovorjene linije nasprotnike brcali, boksali, grizli ter jih na drugačne načine ovirali. Različni vladarji so hoteli nogomet zaradi nasilnosti tako ali drugače prepovedati, vendar so bili poizkusi zaradi priljubljenosti neuspešni. Zametki sodobnega nogometa začnejo nastajati v času industrijske revolucije. Takrat bi nogomet lahko celo izumrl, če se ne bi ohranil v zasebnih šolah. Bogati industrialci so se namreč bali, da bi bila nogometna tekma povod za nasilje množic. Peščica bogatih industrialcev bi bila v takem primeru nebogljena in nemočna proti razjarjeni množici izkoriščanih delavcev ter njihovih sorodnikov ali prijateljev. Vendar je vsaka zasebna šola nogomet igrala po svoje ter imela temu primerno svoja pravila. Problem je nastal, ko sta moštvi dveh zasebnih šol želela igrati nogomet. V osnovi je bil največ razhajan okrog možnosti dotikanja žoge z roko. Nekateri so hoteli uveljavljati nogomet, pri katerem je dovoljeno žogo nositi, spotikanje nasprotnikov in podobno. Obstajali pa so tudi nasprotniki, ki tega niso dovolili. Od tod izvira tudi razlika med v poimenovanju. Razhajanja so nato privedla do sestanka, ki je hkrati utemeljil angleško nogometno zvezo ter postavil ločnico med ragbijem in nogometom. Angleška nogometna liga se uradno začela petnajst let po sestanku. V Angliji je navdušenje raslo, prva liga se je razširila v drugo, število lig pa so morali zaradi novih in novih ekip stalno povečevati. Nogomet je postopoma postal priljubljen tudi na stari celini. Prvi klub izven Britanije je bil ustanovljen na Danskem, sledili so klubi na Nizozemskem in Švedskem. Na slovenska tla je nogomet prišel iz Dunaja, najprej so ga igrali zgolj dijaki. Igrali so ga pod nadzorom učiteljem na travnikih blizu šol. Dijaki ljubljanskih srednjih šol so leta tisoč devetsto deset ustanovili prvi dijaški klub, Ljubljani so nato sledili še Gorica, Maribor in Jesenice. Na prehodu iz devetnajstega v dvajseto stoletje je bil nogomet že priljubljen šport. Nekoliko kasneje je Stanko Bloudek iz Prage prinesel prve nogometne čevlje in prvo usnjeno žogo. V začetku dvajsetega stoletja ustanovijo špansko ligo ter Mednarodno nogometno federacijo, ki jo bolj poznamo pod imenom Fifa. Kratica Fifa izvira iz francoskega Fédération Internationale de Football Association, gre pa za mednarodno krovno telo za nogomet, nogomet na mivki ter mali nogomet. Razvoj nogometa v Evropi sta močno zavrli prva in druga svetovna vojna, hkrati pa je nogomet cvetel v Južni Ameriki. Leta tisoč devetsto trideset je bilo v Urugvaju organizirano prvo svetovno nogometno prvenstvo. Na prvem svetovnem prvenstvu je sodelovalo trinajst ekip, prvi svetovni prvak je bil Urugvaj. Evropski nogomet se je začel razvijati po drugi svetovni vojni, vodilno vlogo so imele glavne lige. Danes je nogomet v Sloveniji ter drugod po Evropi eden najbolj priljubljenih športov. Slovenija se vedno bolj uveljavlja na evropski kot svetovni ravni. Leta dva tisoč dva se je prvič uvrstila na svetovno nogometno prvenstvo ter ponovno leta dva tisoč deset.

Sodoben nogomet ima že preko stoletje dolgo tradicijo.

Katere so najboljše SOLE tekalne steze za tek

Konzole tekalnih stez SOLE imajo audio vhod in vgrajene zvočnike, da lahko svojo MP3 napravo vklopite neposredno v napravo. Tako lahko lažje prisluhnete glasbi, knjigi, najljubšemu posnetku itd.
Od leta 2016 imajo vsi modeli omogočeno Bluetooth povezovanje. To pomeni, da lahko brezžično z napravo povežete svoj telefon ali druge naprave, da sledite svojem treningu. SOLE prav tako nudi brezplačno aplikacijo, ki sledi vaši hitrosti, tempu, razdalji, času, naklonu in tudi vašemu srčnem utripu ter porabljenim kalorijam. Analiziranje podatkov in načrtovanje vadb ni bilo še nikoli tako preprosto.

Ko govorimo o odličnih tekalnih stezah za resne tekače, SOLE proizvaja več odličnih možnosti. Tu so tri najboljše SOLE tekalne steze za domačo uporabo vseh tekačev, ki iščejo kakovostno napravo.
SOLE F63
SOLE-tova vstopna tekalna steza F63 ima motor s 3 konjskimi močmi in 6.5″ LCD zaslon. Tekalna površina vam da okoli 60″ za vaš korak. S temi lastnosti je to odlična tekalna steza za nekoga, ki potrebuje največjo moč svoje vadbene opreme, a še vedno išče kakovostno napravo.

SOLE F65
F65 model je SOLE zasnoval za uporabo med modeloma F63 in F80. Motor s 3.25 konjskimi močmi poganja do 15 stopenj naklona in hitrost do 12 milj na uro. LCD model prav tako spada med prej našteta modela s 7.5″ zaslonom. To je odlična naprava za vse, ki si želijo lastnosti F63, a ne popolne moči F80.

SOLE F80
SOLE F63 ima vse kakovosti in funkcije modela F63, a z nekoliko več moči. F80 ima enako tekalno površino, a nekoliko močnejši motor s 3.5 konjskimi močmi. Prav tako ima večji zaslon z 9”. To je še posebej dobro za tiste, ki iščejo svetlost živo jasnega LCD zaslona. Če boste svojo tekalno stezo več uporabljali, potem je to dobra nadgradnja modela F63 .