Čisto vsaka izjema od ustaljenega vpliva na obračun plač

Ko ima zaposleni že dogovorjeno plačo, ko se mu izplača dogovorjena plača že najmanj trikrat, potem lahko rečemo, da so vsa pogajanja in morebitne napake odpravljena in potem bi moral obračun plač potekati hitro in kar se le da enostavno.

Do kakšnih izjem pride le v primeru spremembe zakonov na področju plač, ki se kar precej spreminjajo, vendar pa se ta sprememba ponovno vnese v obračun plač vsem zaposlenim in nekega dodatnega dela ni več. Vendar pa sistem nikakor ne deluje tako enostavno, kot zgleda tukaj.

Že samo dopust ali pa bolniška odsotnost obračun plač spremenita

V realnem življenju nič ne poteka tako enostavno, kot je bilo prej opisano, saj ljudje zbolimo, potrebujemo dopust, imamo nadure, zboli otrok ali pa kaj podobnega. In vse to na obračun plač vpliva. Ne samo, da človeka na delovno mesto ni zaradi dopusta, treba je preveriti in voditi tudi evidenco, koliko dni dopusta mu je še ostalo, na obračun plač to vpliva predvsem v smislu neplačila prevoza na delo in malice, prav tako pa zaposlenemu v tem času ne pripadajo tudi nobeni dodatki in podobno.

Vidimo torej, da že malenkostno odstopanje povzroči kar precej sprememb za obračun plač, zato tam, kjer jih pripravljajo ročno z nekimi precej osnovnimi programi, za obračun plač porabijo kar nekje po teden dni za nekaj več zaposlenih.

Vsekakor je to velik strošek za čisto vsako podjetje, lahko pa se zgodi, da potrebuje podjetje ne le enega računovodjo, ki se ukvarja z obračunavanjem plač, temveč lahko tudi več, kar pa strošek izjemno poveča.
Kakšna je najboljša rešitev torej? Zagotovo je najbolj smiselno, da se odločite za res dobro programsko rešitev za obračun plač, ki danes obstaja,  njihovi razvijalci so iz Slovenije, uporabljajo pa jo prilagojeno na tamkajšnjo zakonodajo tudi drugod po svetu, bistveno več o njihovi rešitvi pa si lahko pogledate tukaj:  http://www.spica.si/resitve/registracija-delovnega-casa/obracun-plac.

Motivacija zaposlenih, osnova dobrega poslovnega rezultata

Motivacija zaposlenih je pogoj za dober poslovni rezultat podjetniške aktivnosti .

Vsaka motivacija zaposlenih je edinstvena, najbolj več dobrih in pozitivnih učinkov prinašajo nagrajevanje zaposlenih , okolje dela ter aktivno prilagajanje spremembam. Nagrajevanje zaposlenih mnogi razumejo kot osebni dohodek, vendar ni edina možnost za dobro motivacijo zaposlenih oseb v podjetju. V nekaterih primerih so vsaj enaka motivacija zaposlenih delodajalec, delovno mesto, delovna aktivnost ter razne druge oblike motivacije. Med seboj se delodajalci razlikujejo, cenjeni in uspešni delodajalci velikokrat delujejo na trgu dela kot referenca za osebno kariero. To so delodajalci, ki neprestano sledijo trendom ter samostojno uvajajo spremembe in novosti v delovnem okolju. Zato je v mnogih primerih motivacija zaposlenih že biti del takšnega uspešnega delovnega okolja. Pri graditvi osebne kariere je omemba delovnih izkušenj pri cenjenih in uspešnih delodajalcih močan adut. Konkurenca podjetja in konkurenčni delodajalci takšna okolja poznajo, zato vedo kaj pomeni imeti delovne izkušnje v takšnem okolju. Zato niso redki primeri, ko iščejo preko takšnih kadrov pot do konkurenčnih prednosti. Delovno mesto je podobna motivacija zaposlenih pri graditvi osebne kariere. Bolj kot je delovno mesto edinstveno, večjo dodano vrednost prinaša. Ter seveda tudi zahteva od zaposlenega, če se želi na takem delovnem mestu uveljaviti. Ko bo takšen zaposleni želel narediti korak naprej, ga bo izkušnja na takšnem delovnem mestu pri tem podpirala. V najbolj konkurenčnih delovnih okoljih delovne izkušnje štejejo in so tudi ustrezno nagrajene. Izjemne delovne izkušnje in sposobnosti velikokrat tudi krepko presegajo povprečje pri nagrajevanju, ter segajo v višje razrede. Zato je motivacija zaposlenih v številnih primerih ambicioznih posameznikov pridobiti čim več znanja in izkušenj na določenem delovnem mestu. Delovna aktivnost je podobna značilnost, za razliko od delovnega mesta ima širšo paleto sposobnosti in znanj. Kot velika motivacija zaposlenih velja delovna aktivnost predvsem v okoljih, ki strmijo k fleksibilnosti.

Motivacija zaposlenih je pisana paleta možnih načinov.

Kako poteka delo detektiva v Ameriki

Detektive boste običajno našli v detektivskih agencijah po svetu. Detektivska agencija je ustanova v kateri običajno delajo detektivi. Seveda pa so lahko le-ti zaposleni lahko tudi, kot posamezniki. Pred kratkim sem bral odličen članek na eni izmed angleških spletnih strani, ki je govoril o detektivu na oddelku za umore v Los Angelesu. Njegov delavnik se začne ob 9. uri zjutraj, trajal pa naj bi do 17. ure popoldan, čeprav se ta velikokrat podaljša zaradi okoliščin. V službi se dobijo že malce prej, da z ekipo predelajo vse tekoče primer in tiste, ki so se zgodili čez noč, ko niso bili v službi.

Glede na to, da je bil opisani detektiv eden izmed glavnih, svoje delo tudi delektira različnim ekipam. Nato pa sledi šok, oz. tam nekaj povsem običajnega… Zgodi se umor. Ko je nekdo umorjen, se detektiv in njegova ekipa odpravijo na kraj zločina. Tam opravljajo vse od ogleda kraja zločina, intervjuvajo priče. Po njegovih besedah je vsak dan v njegovi službi dober. Veseli ga predvsem to, ko opazuje detektive pod njim, kako po delčkih sestavljanke sčasoma sestavijo celoto in rešijo primer.

Dopadel se mi je predvsem tudi pregovor »da so detektivi povezava med živimi in mrtvimi na tem svetu, in da govorijo namesto mrtvih«.

Omenjena oseba je bila na detektivskem oddelku zaposlena od leta 1993, največja sprememba, ki pa se mu je zgodila med delom pa je ta, da je tehnologija neznansko napredovala. Že s samim raziskovanjem človeške DNK lahko razrešijo marsikateri primer, kar v preteklosti ni bilo mogoče. Kaj več pa v katerem drugem članku.

Zavod za zaposlovanje, predstavimo in izrazimo delovne sposobnosti

Zavod za zaposlovanje nas motivira predstaviti svoje delovne sposobnosti .

Ob kandidiranju je prav, da predstavimo in izrazimo delovne sposobnosti. S takim pristopom smo lahko bolj uspešni. Posebno ko so naše sposobnosti večje od ostalih oziroma najbolj primerne za potencialnega delodajalca. Zavod za zaposlovanje nam nudi informacijo o zahtevanih sposobnostih. Če želimo biti konkurenčni, moramo pogojem delodajalci dodati ustrezen lasten osebni prispevek . Zavod za zaposlovanje velikokrat poudarja, da za uspešno kandidiranje ni zgolj napisati prošnjo, življenjepis, motivacijsko pismo in drugo dokumentacijo. Za uspešno kandidiranje je potrebno predvsem opazno izstopati iz množice. Napaka mnogih potencialnih kandidatov za prosto delovno mesto je, da se ne zavedajo prisotnosti konkurence. Vse drugače bi bilo, če bi se zavedali, da za isto delovno mesto včasih kandidira sto in več kandidatov. Dnevno zavod za zaposlovanje obišče veliko oseb, med njimi so lahko tudi naši proti kandidati. Naša prestavitev v taki množici mora izstopati, če se želimo prebiti vsaj v ožji izbor. Prva zaposlitev ima v takih primerih tako nekaj prednosti, kot tudi pomanjkljivosti. Prinaša svežino in novosti, ima pa manj izkušenj. Svežino in novosti mnogih potencialni delodajalci iščejo, saj se zavedajo, da nova znanja in vedenja pomenijo korak naprej ter možno konkurenčno prednost. Na pomen konkurenčnih prednosti opozarja tudi zavod za zaposlovanje. Vsako dobro načrtovanje kariere se zaveda priložnosti, ki jih prinaša kandidatura oziroma predstavitev. Iz prakse poznamo več dobrih primerov. Značilnost vseh je individualni pristop. Kar med drugim tudi pomeni, da pristopov ne gre vedno v celoti posnemati, ampak zgolj osnove. Na njih gradimo svojo prestavitev tako, da izpostavimo tisto, kar je na eni strani zanimivo za delodajalca, na drugi pa naša močna točka. Zavod za zaposlovanje nudi številna koristna gradiva, ki pripomorejo k uspešnejši kandidaturi v vedno zahtevnejših pogojih.

Zavod za zaposlovanje je v mnogih primerih dober začetek iskanja prvega, novega ali drugega delovnega mesta.

Več

Zavod za zaposlovanje, pomoč osebni karieri

Zavod za zaposlovanje je priložnost, da osebna kariera doseže cilje .

Osebna profesionalna kariera ima različne cilje. Določi jih oseba sama samostojno ali pod vplivom okolica. Samostojno določeni cilji so velikokrat oblikovani že veliko pred prvo zaposlitvijo. Mnogi se iz otroštva spominjajo občudovanja določenih poklicev. Okolica ima na osebo vpliv ter jo na razne načine in v različnem obsegu oblikuje. Tako okolje lahko nudi več ali manj možnosti za določen poklic ima pa tudi druge vplive. Del okolja je tudi Zavod za zaposlovanje. Trg dela je prav tako pomemben del okolja, ki vpliva na posameznika s tako ponudbo kot povpraševanjem. Ponudba za posameznika pomeni možnosti, povpraševanje pa je predvsem konkurenca. Zavod za zaposlovanje lahko omogoča odlične informacije o ponudbi na trgu dela. Informacije o povpraševanju prav tako vplivajo na potencialnega kandidata. Dobro e je zavedati povpraševanja, predvsem pa ga ne gre nikoli podcenjevati. V času ustvarjanja kariere ponudba in povpraševanje na trgu dajejo dinamiko dogajanju. Več ponudb, katere lahko nudi Zavod za zaposlovanje ali drugi viri, pomenijo različne usmeritve kariere oziroma večje ali manjše spremembe. Mnogi kariero začnejo na določenem področju, kasneje pa panogo delovanja ali druge značilnosti zamenja z drugo. Vpliv na to ima tudi povpraševanje. Ker se na trgu vedno odvija konkurenčni boj, to pomeni, da osebna kariera lahko prilagaja spremembam ali narekuje spremembe. Vse je odvisno od sposobnosti in znanja. Danes je zelo pomembno aktualiziranje sposobnosti in znanja, to pomeni, da so potrebe po izobraževanju vedno bolj prisotne. Med drugim nas lahko v izobraževanje usmeri Zavod za zaposlovanje. Ker ima zelo kakovosten vpogled na dogajanje na trgu dela, lahko glede na naše zahteve predlaga zelo strokovno usmeritev. Za posameznika je pomembno, da izbere pravo usmeritev, saj izobraževanje, ki ga svetuje Zavod za zaposlovanje pomembno vpliva na prihodnost.

Zavod za zaposlovanje ima pomemben vpliv na oblikovanje profesionalnih konkurenčnih prednosti.

Linkedin, izvirnost šteje

Linkedin je možna konkurenčna prednost .

Vsak človek ima želje in pričakovanja, na kadrovskem področju se njimi uresničuje karierna prihodnost . Za vsako načrtovanje kariere je pomembno, da je ambiciozno. Linkedin uporabniku omogoča, da stoji na realnih tleh, v prihodnost pa zre optimistično. Realna tla pomenijo osnovo, določajo jih izobrazba, izkušnje ter vse druge sposobnosti za opravljanje razpisanega delovnega mesta. Optimistično gledanje v prihodnost pa je korak dlje, lahko bi rekli konkurenčna prednost. Prvi korak je komunikacija , ki jo omogoča Linkedin na osnovi izmenjanih informacij o prostem delovnem mestu ali drugih signalih iz okolice. Realna tla pomeni sporočiti delodajalcu na osnoven način, optimistično, pa na način, ki bo izstopal iz množice. Delodajalcu v trenutnih razmerah zagotovo ne bo poslana zgolj naša Linkedin informacija, s katero se uresničuje naše načrtovanje kariere, ampak mnoge druge. Zato velja vsaj razmisliti o optimistični različici. V bistvu moramo razmišljati o tem, kako bi zapis izstopal iz množice. Nič ni narobe, če je Linkedin osnutek zapisan v preprosti različici. To je zelo izvirna različica, ki jo napišemo tako, da zahteve delodajalca opremimo z našimi podatki. Pri tem ni priporočljivo iskati kakršno koli pomoč, ampak napisati dejansko tisto, kar nam pade na pamet. Sledi Linkedin osnutek, ki upošteva standardne zahteve. Na točno določenih mestih imamo svoje podatke, podatke delodajalca ter vse druge elemente. Drugo različico nato v preoblikujmo v tretjo. In sicer tako, da ohranimo vse osnovne in zahtevane elemente, dodamo pa ji našo izvirnost iz prve verzije. To je tiste, v kateri smo zapisali tisto, kar nam najprej pade na pamet oz. je primerno za načrtovanje kariere. Pri oblikovanju tretje različice dodatno razmišljamo kaj želi delodajalec. Postavimo se v njegovo vlogo, vprašajmo kaj bi sami želeli slišati od kandidata v vlogi podjetnika oz. delodajalca.

Linkedin je največkrat domena ambicioznih uporabnikov, katerim se brez dvoma velja pridružiti.

Zahvalno pismo, komunikacija po razgovoru

Zahvalno pismo ima namen seznaniti delodajalca .

V tem primeru gre za informacije, katere iz različnih razlogov nismo uspeli sporočiti tekom zaposlitvenega razgovora. Uspešno zahvalno pismo je naslovljeno na potencialnega delodajalca, komisijo oziroma kontaktno osebo takoj po opravljenim zaposlitvenem razgovoru. Uspešna komunikacija na razgovoru je velikokrat motena. Sami smo pod stresom, velikokrat nas je strah, poleg vsega pa včasih pogovor prekinejo razni moteči dejavniki. Zazvoni telefon, v prostor pride tretja oseba ter podobno. Najslabše je, če nas takšni moteči dejavniki prekinejo sredi razgovora. Rdeča nit pogovora se pretrga, v nadaljevanju pogovor steče v drugo smer. Za nadaljevanje je zahvalno pismo priložnost. Pomembno je, da se tega zavemo ter čim prej mislim zabeležimo na katerikoli način. Danes je to zaradi komunikacijskih naprav enostavno ter tudi učinkovito. Pri beleženju upoštevamo vse, kar nam tisti trenutek pride na misel, sproti pa lahko dodajamo nove ideje in zamisli. Ko oblikujemo zahvalno pismo pa moramo vse skupaj strniti. Kdor bo zapisano bral, želi priti čim prej do bistva. Klasičen uvod z našimi podatki, podatki potencialnega delodajalca, pozdrav in ostalo bo bralec prepral zgolj v delu, ki sporoča avtorja, ostalo bo preskočil, takoj bo prešel na bistvo. Zato mora oblikovanje to lastnost upoštevati. Priti na bistvo omogočajo presledki in odstavki. Strnjeno besedilo preprečuje, da bi zahvalno pismo takoj sporočilo bistvo. Kdor se znajde v zadregi pri iskanju pravih besed in oblike, naj si najde sporočilo, ki ga je v bližnji preteklosti navdušilo takoj. Ob prebiranju vsebine bomo ugotovili, da je bistvo praktično na začetku. Paziti pa moramo na uradnost, ki zahteva upoštevanje pravil. Pri vsakodnevni komunikaciji ta ni potrebna, saj že z nekaj preprostimi znaki vemo kdo je pošiljatelj, če smo pogosto skupaj tudi najverjetneje vemo zakaj se gre. Ker je zahvalno pismo naslovljeno na delodajalca, pa moramo to sporočiti v uvodu.

Zahvalno pismo je sporočanje pozabljenih besed.

https://www.mojazaposlitev.si/

Prva služba, mladostniški izziv

Prva služba je mladostniški izziv .

Največji problem, ki ga ima prva služba je predvsem konkurenčna okolje . Vendar je še bolj napačno predvsem iskati poti po načelu z glavo skozi zid. Iskati moramo boljše rešitve, verjetno najbolj učinkovita bo, da se zavemo svojih konkurenčnih prednosti. Pojem prva služba največkrat pomeni, da gre za mlado osebo. V primerjavi z konkurenčnim okoljem na trgu, ki ga sestavljajo starejše generacije, to pomeni številne prednosti. Starejše generacije imajo manj moči, so izčrpane, imajo obveznosti z družinami in druge lastnosti. V teh lahko prva služba najde svoje konkurenčne prednosti. Moč izvira predvsem iz mlajšega organizma, ki se je sposoben po naporih prej regenerirati. Poleg tega gre za v povprečju bolj zdravega človeka, saj se v srednjem obdobju življenja ljudem velikokrat naberejo številne poškodbe, niso redke bolezni in podobne težave. Obveznosti so starejših so prav tako pomanjkljivost, prva služba oziroma osebe, ki se prvič zaposlujejo teh težav nimajo. Verjetno daleč najboljša kombinacija pa je sožitje s starejšimi generacijami. Nikakor ni najbolje iskati prednosti, če se ne zavedamo pomanjkljivosti. Z drugimi besedami prva služba pomeni tudi nabiranje izkušenj. Te pa lahko nudijo predvsem starejše generacije, ki so jih že nabrale. Te so v profesionalni kot tudi neprofesionalnih aktivnostih zlata vredne. Če govorimo o izkušnjah, ki so se pridobivale desetletje dolgo, to poemi, da bo morala mlada oseba deset let aktivno delovati, da jih bo pridobila. Obratno pa sodelovanje z tako osebo pomeni pridobiti desetletje izkušenj v bistveno krajšem časovnem obdobju. Izkušnje pa se lahko prelevijo v dobre reference takrat, ko jih oplemenitimo s aktualnim. Z drugo besedo pomenijo izkušnje preteklost, v sodobnem času pa desetletje pomeni ob vsemu napredku kratko malo zaostanek. Tega pa lahko zmanjšamo z plemenitenjem oziroma z vnašanjem vseh novo odkritih tehnologij in drugih novosti s profesionalnega področja.

Prva služba je ponujena priložnost.

https://www.mojazaposlitev.si/

Zavod za zaposlovanje, trg dela

Zavod za zaposlovanje je trg dela v manjši obliki.

Veliko oseb ima napačno predstavo o tem, da je zavod za zaposlovanje zgolj domena brezposelnih oziroma oseb, ki iščejo novo zaposlitveno priložnost. Z ustanovo so povezani tudi delodajalci ter država. Osnovne aktivnosti , ki jih opravlja zavod za zaposlovanje so zaposlitveno svetovanje, posredovanje zaposlitev, uresničevanje karierne orientacije, zavarovanja za primer brezposelnosti, ukrepov aktivne politike zaposlovanja, izdajanje delovnih dovoljenj, raznih gradiv s področja delovanja Zavoda ter zagotavljanje informacij s področja trga dela. Za zaposlitveno svetovanje ima zavod za zaposlovanje usposobljene svetovalce, ki znajo v vsakem trenutku najti pravi odgovor na vsakršno vprašanje s področja zaposlovanja. Posredovanje zaposlitev je vzdrževanje vezi med povpraševanjem in ponudbo, z drugo besedo vezi med delodajalci ter potencialnimi kandidati za ponujeno delovno mesto. Ta aktivnost je pomembna ter iz dneva v dan bolj dinamična. Zato pa potrebuje ustrezno podporo, ki jo lahko nudi zgolj zavod za zaposlovanje oziroma ustanova z tako bogatimi izkušnjami kot usmerjenostjo v prihodnost. Bogate izkušnje pomenijo več kot stoletje prisotnosti na trgu dela, usmerjenost v prihodnost izkazujejo razne novosti. Danes je vse bolj pomembna podpora aktivnemu iskanju zaposlitve. Aktivno iskanje zaposlitve pomeni dinamično prepoznavanje priložnosti, ki se pojavljajo na trgu dela. Uspešni so predvsem samoiniciativni, zavod za zaposlovanje jim nudi ustrezno podporo. Trg dela se konstantno spreminja, kar je bilo včeraj sodobno, danes nadomeščajo nove alternative. Zato velja velikokrat iskati preko obstoječega, pretrgati rutino, ter poizkusiti na novo, nov način. Danes se tako mnogi sami postavijo v vlogo delodajalca, ter razmišljajo na njegov način. Zato ne čakajo, da bo delodajalec izrazil svojo potrebo na trgu dela, ampak bodo skušali biti korak pred njim. To pomeni, da mu bodo ponudili svoje sposobnosti takrat, ko se bodo na trgu dela pojavili ustrezni signali.

Zavod za zaposlovanje je ustanova, ki združuje vse najpomembnejše udeležence s trga dela.

Linkedin, izkoristimo prednosti

Linkedin omogoča, da izkoristimo prednosti sebi v prid.

Izkoristiti osebne prednosti sebi v prid je mogoče na številne načine. Že Linkedin daje veliko priložnosti za uspeh. Oblikovati Linkedin pomeni tlakovati lastno prihodnost. Sestavni elementi, ki oblikujejo Linkedin so tako standardni, kot osebnostni. Standardni elementi, ki sestavljajo Linkedin so v osnovi enaki v vseh primerih. Brez njih oseba ne more mora računati, da bo Linkedin zanjo uspeh. Standardni elementi imajo namen, da se zainteresirani z njimi soočijo ter ugotovijo prisotnost skupnih interesov. Individualni elementi pa so tisti, ki dodatno poudarijo osebne lastnosti ter toliko večjo prisotnost skupnih interesov. Pri oblikovanju je zelo pomembno, da imamo svoj slog. Ta nas lahko v veliki meri naredi drugačne od ostalih kandidatov, ter naredi bolj primerne. Razlikovati se je dobro predvsem po primernosti. To ne pomeni, da zgolj zagotavljamo vse zahtevano, ampak omogočimo sami sebi, da bomo bolj zanimivi. S tem praktično sami usmerjamo delodajalca, da prisluhne našim idejam, zamislim, osebnim pogledom na ponudbo. V primeru, da gre za dobro informacijo ponudniku imamo zagotovljeno vsaj mesto v naslednjem krogu. To pa je že korak bliže cilju. Ponudnik bo v dobri informaciji videl prihodnost zase in svoje poslovne cilje. Naše informacije morajo seveda imeti ustrezne temelje in osnovo. Temelje dajejo naše izkušnje s področja. Te so sestavljene iz izkušenj preteklosti, kot tudi naše soočenje z aktualnimi novostmi področja. Izkušnje so dragocena lastnost, toliko bolje pa je, če imamo poleg aktualnost. Imeti aktualnost pomeni, da smo seznanjeni z vsem, kar je novo. Na podlagi izkušenj in aktualnosti pa smo sposobni videti v prihodnost preko trenda. Delodajalcu lahko takšen trend ustreza. Velikokrat v takšnih drobnih podrobnosti dobi informacijo, ki je zanj nova in kvalitetna. Gre za predvsem za drugačen pogled na praktično isto stvar oziroma zadevo.

Linkedin omogoča soočenje povpraševanja in ponudbe, ter ugotavljanju prisotnosti skupnih ciljev za prihodnost.