Kaj mora zagotoviti kakovostna fasada?

Če se odločate za prenovo fasade, je potrebno pri tem izpostaviti kar nekaj vidikov, na katere je potrebno biti pozoren, preden se dokončno odločite kakšna naj bo le ta. Kakovost materialov in pravilna in strokovna izgradnja bosta poskrbela, da bo vaš dom doživel popolno prenovo in vam ter vašim najbližjim zagotovil najboljše ugodje.

Kakšna torej mora biti kakovostna fasada? Najpomembnejša je izolacija. Ta pripomore k zmanjšanju rabe energije v vašem domu. Tako boste pozimi pri ogrevanju in poleti pri hlajenju doma prihranili kakšen evro. Dobra izolacija bo poskrbela za stalno temperaturo v hiši ali stanovanju. Izolacija je zelo pomembna, zato je zelo pomembno, da se posvetujete s strokovnjaki kateri toplotnoizolacijski fasadni sistem je primeren za vašo hišo in kakšno debelino toplotne izolacije izbrati. Ta je odvisna od vrste toplotnoizolacijskega materiala. Bolj kot je izolalativen, tanjša je lahko izolacija fasade.

Kakovostne fasade morajo tudi “dihati”. Biti morajo paropropustne, obenem pa morajo odbijati dež. S pomočjo prezračevane fasade bo para, ki prehaja iz notranjega prostora v zunanji zid, izhlapela v navpičnem zračnem toku med toplotno izolacijo in fasadno oblogo.

Poleg izolativnosti in paropropustnosti pa mora fasada nuditi tudi zaščito vašemu domu. Nuditi mora tako zaščito pred atmosferskimi vplivi, kot tudi toplotno zaščito, požarno zaščito in zvočno zaščito.

Vse to so funkcije in lastnosti kakovostne fasade, ki bo poskrbela, da bo vaše bivanje udobno in prijetno, obenem pa vam bo pomagala prihraniti še kakšen evro. Poskrbela bo tudi za bolj estetski videz vaše hiše, saj boste lahko Izbirali med najrazličnejšimi odtenki.

Ure za tek merijo utrip srca

Ure za tek merijo utrip srca. S tem ure za tek omogočajo optimalno obremenitev ter najboljši možni izkoristek treninga. Idealna obremenitev srca je pomembna iz več razlogov. Z premajhno obremenitvijo srca je naš trening nekoristen in zaman, prevelika obremenitev pa lahko vodi do resnih zdravstvenih težav.

Testiranje maksimalnega srčnega utripa je priporočljivo izhodišče učinkovite rabe in dobrih izkušenj

Srčni utrip je sunek, ki nastane ob brizgu krvi iz levega prekata v aorto. Praktično ure za tek zaznavajo sunek, ki se prenese po stenah večjih odvodnic. Pri zdravi osebi sred v minuti utripne približno dvainsedemdeset krat. Vsak utrip omeni pretok približno sedemdeset mililitrov krvi iz levega srčnega prekata v aorto. Količina vbrizgane krvi pomeni utripni volumen srca. Športniku ure za tek ne morejo povečati maksimalnega srčnega utripa, lahko pa omogočajo treninge in nastope v zdravju neškodljivem območju. Maksimalni srčni utrip je največkrat pogojen z dednostjo, s staranjem se maksimalni srčni utrip niža. Ure za tek lahko najbolje izkoristimo, če se pred njihovo uporabo odločimo za natančno merjenje maksimalnega srčnega utripa. Najbolj natančna merjenja srčnega utripa izvajajo laboratoriji, dokaj natančno pa ga lahko izmerimo z nekaterimi metodami. V vseh primerih gre merjenje pod obremenitvijo v različnih intenzivnostih načinih. Pri testiranju je priporočljivo spoštovati nekatera priporočila. Testiranje je priporočljivo izvajati po dnevu ali dveh počitka, merjenje ni priporočljivo v mrazu ali vročini ter visoki vlažnosti, pozoren je treba biti na prehrano, pred merjenjem se je dobro ogreti. V primeru težav je potrebno merjenje prekinit. Dobrodošel je tudi posvet z osebnim zdravnikom, ki naše zdravstveno stanje spremlja dlje časa. Brez predhodnega merjenja so ure za tek bolj ali manj okras. Pri izbiri je koristno tudi razmisliti o zahtevah. Vrhunski model ure za tek je večini začetnikom enako koristen kot najbolj osnoven, predvsem pa vrhunski model v ničemer ne pripomore k izboljšanju rezultatov brez prispevka uporabnika. Več o urah za tek si preberite tukaj.

Socialna anksioznost, pogosta duševna motnja

Socialna anksioznost je pogosta duševna motnja. V praksi se socialna anksioznost kaže kot neprestano občutenje strahu v intersocialnih akcijah. Najpogosteje se zgodi, ko so prizadeti izpostavljeni neznanim ljudem in njihovem ocenjevanju.

Anksioznost je stanje napetosti

Izogibanje stika z drugimi brez pravega razloga

Socialna anksioznost vključuje številne socialne strahove. Socialni strahovi se lahko razdelijo v dve skupini. Prva skupina socialnih strahov zajema strahove pred socialnimi interakcijami. Pri drugi skupini, pa se socialna anksioznost kaže kot strah pred javnim nastopanjem. Obe vrsti socialnih strahov vodijo do izogibanja situaciji, v kateri se pojavljajo. Raziskave kažejo, da se najpogostejša socialna anksioznost kaže kot strah pred javnim govorjenjem. Strah pred javnim govorjenjem se kaže na različne načine, z nekaterimi prijemi pa ga je moč omejiti ali celo zatreti. Nezavedni strah pred javnim govorjenjem se kaže kot umikanje pred občinstvom. Nastopajoči ne zavedajoč se postopoma izginja izpred občinstva. Ne gre za dobesedno izginjanje, ampak nekaj korakov stran od izhodiščnega položaja. Pomoč v takem primeru je, da najde nastopajoči trdno fizično oporo. Ta bo preprečevala, da se bo pred občinstvom umaknil za nekaj korakov nazaj. Strah pred nastopom se v veliki meri pojavlja tudi pri otrocih, vendar ne pri vseh. Drugi otroci so obratno zelo radi v središču pozornosti, nastopanje pred vrstniki ali javnostjo nasploh jim ne povzroča posebnih preglavic. Najbolj zanimivi so primeri, ko imajo bratje in sestre prisoten bodisi strah pred nastopanjem ali obratno nimajo nobenega strahu pred nastopanjem. V veliko primerih se socialna anksioznost pojavlja v družinah. Pojav socialne anksioznosti, depresije ali druge duševne bolezni pri starših pomni večje tveganje za razvoj socialne anksioznosti pri otrocih. Lahko se pojavi tudi kot posledica odraščanja v točno določenem okolju. Raziskave kažejo, da se socialno anksiozni posameznik bojijo vzpostaviti očesni stik. Hkrati pa namenjajo veliko pozornost predelu oči na obrazih drugih ljudi. Druga strokovna raziskava je pokazala, da se socialna anksioznost kaže tudi kot strah pred posmehom. Kako si pomagato zoper anksioznost si lahko preberete na spletnih straneh Vzajemne